استان ها

اصحاب رسانه چشم بینای جامعه هستند

اصحاب رسانه چشم بینای جامعه هستند

نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در دیدار با شماری از خبرنگاران شهرستان قدس، اصحاب رسانه را چشم بینای جامعه دانست و اظهار داشت: در این برهه از روزگار، خبرنگاران نقش راهبردی و کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری ترندونی از تهران ؛ نادر مرادی سرپرست اداره به مناسبت روز خبرنگار با سیدعلیرضا کیایی مسئول خانه مطبوعات شهرستان قدس، طیبه عزتی خبرنگار خبرگزاری آنلاین ترندونی و ترندونی و مهدی اسدی مدیر پایگاه خبری جامعه روز دیدار و گفت وگو کرد.

نادر مرادی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس در این دیدار ضمن پاسداشت خاطره شهدای گرانقدر اصحاب رسانه، یاد و خاطره شهید محمود صارمی را گرامیداشت و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش و دلسوز شهرستان تبریک و تهنیت گفت.

 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قدس ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران به دلیل اطلاع رسانی دقیق شفاف و به موقع و نشر اخبار صحیح، یادآور شد: در این برهه از روزگار، اصحاب رسانه و خبرنگاران نقشی راهبردی و کلیدی در روشنگری اذهان عمومی جامعه دارند و با بهره گیری از ابزارهای نوین رسانه و شبکه‌های اجتماعی مجازی و انتقال و نشر دقیق و شفاف اخبار به عنوان چشم بینای جامعه به شمار می روند.

 وی در پایان از تلاش‌های بی‌وقفه همه خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد و توفیق روزافزون را برای این عزیزان از درگاه الهی خواستار شد.

در این دیدار سید علیرضا کیایی مدیر خانه مطبوعات ضمن بیان مشکلات خبرنگاران در منطقه نگرانی های ها خود را نسبت به معیشت این قشر اعلام کرد و از مسئولان هم خواست نسبت به همکاری و کمک به خبرنگاران توجه ویژه ایی داشته باشند.

انتهای پیام/

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا