عمومیکسب و کار ایرانی برتر

چرا در اینستاگرام مخاطبین بالا نمیاد؟

چرا در اینستاگرام مخاطبین بالا نمیاد؟ (راه حل)

این مقاله توضیح می دهد که چرا ویژگی Find Contacts در اینستاگرام کار نمی کند و چگونه می توان دوباره آن را فعال کرد.

چرا Find Contacts کار نمی کند؟

اگر با مشکل بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام روبرو هستید، این می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. هر مشکلی می تواند به راه حل متفاوتی برای رفع آن نیاز داشته باشد. قبل از رسیدن به این مرحله، مفید است که مسائل را به مشکل خاصی که با آن دست و پنجه نرم می کنید محدود کنید.

  • مجوزهای اینستاگرام شما به درستی تنظیم نشده است. برای دیدن مخاطبین خود، اینستاگرام باید مجوز این کار را داشته باشد. بدون آن، نمی تواند به تسهیلات دسترسی داشته باشد.
  • برنامه قدیمی است. همه برنامه‌های گوشی‌های هوشمند نیاز به به‌روزرسانی منظم دارند و استفاده از نصب قدیمی‌تر می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.
  • شما به دنبال کسی هستید که آنجا نیست. از طرق مختلف، شخصی که به دنبال آن هستید ممکن است در اینستاگرام باشد اما نه به شکلی که از طریق Find Contacts قابل مشاهده باشد.
  • شما توسط کاربر دیگر مسدود شده اید. اگر شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد، حتی داشتن اطلاعات تماس او در تلفن شما به شما اجازه نمی دهد پروفایل او را مشاهده کنید.
  • شما آفلاین هستید. برای دسترسی به هر یک از عملکردهای اینستاگرام باید آنلاین باشید.

حل مشکل پیداکردن مخاطبین اینستاگرام

اگر Find Contacts اینستاگرام شما کار نمی کند، این نکات عیب یابی را امتحان کنید تا آن را دوباره راه اندازی و اجرا کنید.

  • تلفن یا روتر خود را مجددا راه اندازی کنید. بیایید مطمئن شویم که اتصال اینترنتی قابل اعتمادی دارید. یعنی باید روتر خود را ریستارت کنید.
  • تنظیمات مجوز اینستاگرام را بررسی کنید. اینستاگرام باید اجازه «دیدن» مخاطبین شما را داشته باشد. با ضربه زدن روی تصویر پروفایل خود Settings > Follow and invite friends > Follow contacts > و فعال کردن تنظیماتی که هنوز در مجوزهای تلفن خود مجاز نیستند، بررسی کنید که آیا آن را مجاز کرده اید.
  • اینستاگرام را به روز کنید. اگر اینستاگرام را اغلب آپدیت نمی کنید، ممکن است نسخه قدیمی آن را اجرا کنید که به این معنی است که نمی توانید به ویژگی های خاصی دسترسی داشته باشید. آن را در گوشی خود به روز کنید.
  • اینستاگرام را دوباره نصب کنید. اگر به‌روزرسانی کار نکرد، سعی کنید برنامه را حذف و دوباره نصب کنید تا آن را برطرف کنید. قبل از حذف برنامه مطمئن شوید که جزئیات حساب خود را می دانید.
  • یک مخاطب را به صورت دستی جستجو کنید. اگر می دانید دوست شما در اینستاگرام است، سعی کنید او را با نام واقعی یا نام کاربری که می دانید اغلب استفاده می کند جستجو کنید. آنها ممکن است با جزئیات متفاوت از شما ثبت نام کرده باشند
  • از مخاطب خود بپرسید برخی از مخاطبین شما ممکن است دارای حساب های خصوصی اینستاگرام باشند که به این معنی است که نمی توانید آنها را در سرویس پیدا کنید. از آنها نام کاربری اینستاگرام خود را بخواهید، اما اگر مایل به اشتراک گذاری آن نیستند، درک کنید.
  • با دنبال کردن افراد، سرعت خود را کاهش دهید. اگر افراد زیادی را به طور همزمان دنبال کرده باشید، ممکن است متوجه شوید که توانایی دنبال کردن تعداد بیشتری برای مدتی محدود شده است. این به دلیل مشکل یافتن مخاطبین نیست، بلکه به این دلیل است که اینستاگرام فکر می‌کند شما یک ربات هستید. سرعت خود را کم کنید و بعداً برگردید.

بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که ممکن است حین استفاده از این شبکه اجتماعی به آن برخورده باشید. این مشکل در اکثر مواقع از عدم همگام سازی اینستا با مخاطبین تلفن است. با همراه باشید تا به نحوه برطرف کردن آن بپردازیم.

اینستاگرام را می‌توانیم محبوب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران به‌حساب بیاوریم. این برنامه برای متصل کردن کاربران به یکدیگر دارد. نیز امکان پیدا کردن مخاطبین دفترچه تلفن از روی شماره در این برنامه است. با این قابلیت می‌توانید به‌راحتی هرکدام از مخاطبین که شماره خود را وارد حساب اینستاگرام خود کرده‌اند، پیدا و دنبال کنید. اما برخی اوقات این قابلیت که نتیجه آن بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام است. در این مطلب نیز می‌خواهیم به این موضوع و روش‌های حل آن بپردازیم.

روش های حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام

برای برطرف کردن مشکل همگام سازی مخاطبین در اینستا، چندین روش وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. دسترسی‌های اینستاگرام را بررسی کنید

در صورتی که برنامه اجازه دسترسی به مخاطبین را نداشته باشد، پس از انتخاب این گزینه، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد.

2. برنامه را آپدیت کنید

دلیل پیدا نکردن افراد در اینستاگرام ممکن است قدیمی بودن برنامه هم باشد. اگر مدت طولانی است که اینستاگرام را آپدیت نکرده‌اید، دسترسی شما به برخی ویژگی‌های برنامه قطع خواهد شد. برای حل مشکل، به اپ‌استور یا ‌پلی بروید و آخرین نسخه را دانلود کنید.

3. کش و دیتا برنامه را پاک کنید؛ بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام

4. برنامه را حذف و مجددا نصب کنید

در صورتی که پاک کردن کش فایده‌ای نداشت یا اگر کاربر iOS هستید، می‌توانید برنامه را یک بار از گوشی حذف و مجددا نصب کنید. در این صورت حتما آخرین نسخه را از گوگل‌پلی یا اپ‌استور روی گوشی نصب کنید.

5. به‌صورت دستی به دنبال مخاطب بگردید؛ بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام

یک علت پیدا نشدن افراد در سرچ اینستاگرام این است که مخاطب مدنظر شما ممکن است اصلا شماره تلفن خود را وارد برنامه نکرده باشد یا از یک شماره تلفن دیگر استفاده کرده باشد. در هردو حالت، اینستاگرام او را در فهرست مخاطبین شما نشان نمی‌دهد. در این صورت پيدا كردن افراد در اينستاگرام با شماره تلفن در گوشی یا اندروید امکان‌پذیر نخواهد بود. تنها کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به صورت دستی از بخش جستجو به‌دنبال فرد مدنظرتان بگردید.

سوالات متداول

همگام سازی مخاطبین در اینستاگرام یعنی چه؟

یعنی پیدا کردن مخاطبان گوشی در برنامه اینستاگرام.

چرا در اینستاگرام مخاطبین بالا نمیاد؟

ممکن است برخی از مخاطبین در اینستاگرام نمایش داده نشوند. به عنوان مثال، مخاطب با شماره تلفن قدیمی یا آدرس پستی، هیچ اطلاعات کاربردی یا قابل استفاده ای نخواهد داشت. علاوه بر این، مخاطبی که برای اکانت اینستاگرام ثبت نام نکرده باشد نیز بر نمایش ندادن مخاطبان موبایل در اینستاگرام دلالت دارد.

سخن پایانی

مشکل بالا نیامدن مخاطبین در اینستاگرام در اکثر مواقع با روش‌های بالا برطرف خواهد شد. در صورتی که شما نیز راه‌حل دیگری برای حل این مشکل می‌شناسید، در بخش نظرات با ما و سایر کاربران ما به‌اشتراک بگذارید.

منبع:

instagram smm panel

smm panel

دکمه بازگشت به بالا