عمومیکسب و کار ایرانی برتر

بررسی و معرفی جک s5 نیو فیس

اگر تصمیم دارید جک s۵ نیوفیس یا فیس لیفت بخرید، مسلما نقاط ضعف و قوت این خودرو برای شما اهمیت بالایی خواهد داشت. در این مقاله ما به معرفی مزایا و معایب جک s5 نیوفیس پرداخته و توضیحاتی درباره آنها ارائه کرده‌ایم تا مشتریان به نحو بهتر و بیشتر با این محصول نسبتا جدید کرمان موتور آشنا شوند و بتوانند انتخاب آگاهانه‌تری در این زمینه داشته باشند. با دیجیاتو همراه باشید.

مزایای جک S5 نیوفیس

  1. پیشرانه جدید توربو gdi با توان مناسب و حساس به کیفیت بنزین

موتور جک اس ۵ نیوفیس کاهش حجم نسبتا قابل توجهی را تجربه کرده و در حال حاضر تنها ۱.۵ لیتر گنجایش دارد. اما این موتور کم‌حجم قدرت مناسبی ارائه خواهد داد؛ چراکه حداکثر توان آن معادل ۱۷۱ اسب بخار (۱۶۱ اسب بخار برای نمونه‌های یورو ۵) خواهد بود که برای یک کراس اوور شهری، رقمی قابل قبول و کافی به شمار می‌آید.

همچنین نهایت گشتاور این موتور به ۲۵۱ نیوتن متر می‌رسد که از دور ۱۵۰۰ rpm در اختیار راننده قرار خواهد گرفت. بنابراین از همان دورهای پایین نیز کشش بسیار مناسب برای خودرو ایجاد خواهد شد و راننده احساس کاهش قدرت در دورهای پایین نخواهد کرد. بدین ترتیب سبقت‌گیری نیز در همان دورهای پایین به‌راحتی انجام خواهد شد.

همچنین سیستم تزریق مستقیم سوخت gdi باعث می‌شود تا راندمان موتور افزایش یافته و میزان مصرف سوخت آن بهینه‌تر از قبل شود. بنابراین موتور TGDi با راندمان مناسب از اولین مزیت‌های جک s۵ نیوفیس به حساب می‌آید، اما در عین حال باید توجه داشت که چنین موتور پیشرفته ای به بنزین با کیفیت نیز نیازمند است و در صورت استفاده از بنزین معمولی، باید انتظار مواجه با افت توان، افزایش مصرف سوخت و بروز برخی از ایرادات در بلند مدت را داشت.

  1. بازار دست دوم مناسب

جک S5 از همان ابتدا که وارد بازار کشور شد به خوبی توانست جای پای خود را در ایران محکم کند و به یکی از خوش‌فروش‌ترین کراس اوورهای میان قیمت بازار ایران تبدیل شود. جک s۵ نیوفیس هم گرچه تازه به بازار آمده اما به هر حال میراث مدل قبلی را به ارث برده و با توجه به‌روزرسانی‌های انجام گرفته روی آن، همچنان این قابلیت را دارد که یکی از کراس اوورهای خوش فروش بازار باشد.

البته احتمالا با حضور رقبای جدیدتر، جک s۵ نیوفیس کار سختی را جهت رقابت با دیگر کراس اوورهای هم قیمت چینی پیش رو خواهد داشت. اما با این حال همچنان می‌شود امیدوار بود که این خودرو نیز بتواند مانند نسخه قبلی بازار دست دوم تقریبا گرم و پررونقی را برای خود فراهم کند.

  1. گستردگی خدمات پس از فروش

مسلما زمانی که یک شرکت بزرگ و باسابقه پشت عرضه یک خودرو در بازار ایران قرار بگیرد، از لحاظ خدمات پس از فروش و شرایط آینده نیز خیال مشتری بسیار راحت‌تر خواهد بود. کرمان موتور سال‌ها در ارائه محصولات و خودروهای چینی به‌ویژه محصولات جک در ایران مشغول به کار بوده و در حال حاضر نمایندگی‌های بسیار گسترده‌ای در سراسر کشور جهت ارائه خدمات به تولیدات خود، دایر کرده است.

بنابراین جک s۵ از لحاظ خدمات پس از فروش می‌تواند خاطر مالک خود را تا حد زیادی آسوده کند و در صورت وقوع هرگونه خرابی، مشتری می‌تواند با مراجعه به نمایندگی‌های گسترده کرمان موتور نسبت به رفع عیب اتومبیل خود اقدام کند. همچنین پیشرانه مشترک جک s۵ نیوفیس با کی ام سی کی ۷ نیز باعث می‌شود تا قطعات یدکی این خودرو به صورت پرشمارتری در دسترس باشد.

معایب جک s5 نیوفیس

  1. طراحی ظاهری قدیمی

جک s5 نیوفیس به جز تغییرات نه‌چندان هیجان برانگیز در بخش چهره، تفاوت ظاهری چندانی با مدل پیشین خود ندارد و فرم بدنه آن تناسبی با طراحی خودروهای مدرن چینی که امروزه در حال زیاد شدن در بازار ما هستند، نشان نمی‌دهد.

این سبک طراحی بیشتر مناسب ۵ تا ۶ سال گذشته بوده و در حال حاضر می‌توان دید که سلیقه‌ها تغییر کرده و با ورود محصولات جدید به بازار ایران، مشتریان نیز فرم بدنه جک s5 نیو را کم‌هیجان و تکراری خواهند یافت. بنابراین طراحی بدنه نسبتا قدیمی و نه‌چندان مهیج این خودرو در حال حاضر می‌تواند یکی از نقاط ضعف آن به شمار آید.

  1. دشواری‌های نگهداری از پیشرانه‌های توربوشارژ

درست است که امروزه اکثر خودروها به‌ویژه کراس اوورهای چینی با موتورهای توربوشارژ به بازار ایران راه پیدا کرده‌اند، اما به هر حال موتورهای توربو علاوه بر مزیت‌هایی که به همراه دارند در طول زمان استهلاک بالاتری از خود بروز می‌دهند و به‌ویژه حساسیت بیشتری نسبت به کیفیت بنزین و روغن از خود نشان خواهند داد. بنابراین این‌گونه حساسیت‌های موتورهای توربوشارژ به‌ویژه در ایران که سطح کیفی بنزین نسبت به استانداردهای روز دنیا فاصله دارد، می‌تواند یکی از نقاط ضعف اصلی جک s5 نیوفیس و البته دیگر خودروهای مجهز به موتور پرخوران تلقی شود.

درمجموع موتورهای توربو نیاز به نگهداری دقیق‌تری داشته و حساسیت و استهلاک آنها در طول زمان نسبت به موتورهای تنفس طبیعی مقداری بالاتر است.

  1. متریال داخلی نه‌چندان دل‌چسب

در انتهای مقاله مزایا و معایب جک s5 نیوفیس باید نسبت به متریال داخلی این خودرو هم انتقادی داشته باشیم. پلاستیک خشک به‌کاررفته در داشبورد جک اس ۵ حس مرغوب بودن را چندان به ذهن شما انتقال نخواهد داد و احتمالا خیلی خوشایند به نظر نخواهد رسید. بنابراین از آنجا که انتظار می‌رفت این خودرو از پلاستیک‌های باکیفیت‌تری درون کابین خود استفاده کند، می‌توان انتقاداتی به کیفیت متریال کابین این ماشین چینی ابراز داشت و آن را جزو نقاط ضعف جک s۵ تلقی کرد.

  1. 4. گیربکس دوبل کلاچ با حساسیت بالاجک S5 جزء اولین کراس‌اوورهای توربوئی بود که به بازارمان راه یافت و اتفاقاً مورد استقبال گسترده مردم هم قرار گرفت؛ خودرویی با ظاهر پخته و شیک که در ابتدا به کپی‌برداری از روی محصولات هیوندای و آئودی متهم شد، اما در نهایت توانست به لطف هماهنگی مناسب در خطوط طراحی و از آن مهم‌تر شتاب بسیار خوب (در نسخه دنده‌ای) به سطح بالایی از محبوبیت دست یابد. اصلاً مگر ایرانی‌ها از ماشین چه می‌خواهند؟! شاسی‌بلند (حتی از نوع غیرآفرودی) باشد، خوش‌قیافه به چشم آید، خوب راه برود، قیمت قابل‌قبول و بازار دست دوم خوبی هم داشته باشد. جک S5 دنده‌ای در آن دوران تمامی این فاکتورها را یکجا داشت.

”پیشرانه جدید S5 روی بهبود شتاب، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و حتی واکنش‌های گیربکس تاثیر مثبت داشته و همین کرمان‌موتور را امیدوار نموده تا محصول قدیمی‌اش را همچنان در کورس رقابت با حریفان نگاه دارد.“مدتی بعد با تغییر سلیقه مردم و گرایش به سمت راحتی بیشتر، نسخه اتوماتیک با آپشن‌های تکمیلی هم از راه رسید که هرچند از نظر توانایی‌های حرکتی مقداری افت کرده بود و گیربکسش هم بی‌عیب و و نقص نشان نمی‌داد، ولی موفقیت‌های برادر را تکرار نمود و حتی برای رقبای تازه‌نفس‌ بازار حسابی شاخ و شانه کشید. این همه پیروزی مداوم، S5 قصه ما را مقداری مغرور ساخت و همین باعث شد پس از گذشت 7 سال از عرضه اولیه با کمترین تغییر ظاهری و افزایش قیمت نسبتاً زیاد به مصاف خودروهای جدیدتر بازار برود.

البته این نسخه فیس‌لیفت، که امروز میهمان ما شده، یک کارت برنده دارد و آن پیشرانه جوانی است که در سینه‌اش می‌تپد و خون تازه‌ای در رگ‌های پیرمرد چینی جاری ساخته.

در این بخش از همراه ما باشید تا در کنار هم ببینیم آیا جک S5 نیوفیس در مجموع آنقدر پیشرفت داشته که در لیگ فشرده کراس‌اوهای میان رده کشور، توان رقابت با امثال SWM G01، ام وی ام X55 پرو، چری تیگو 7 IE، فردا T5، هایما S7 توربو پلاس و محصولات مشابه را داشته باشد یا اینکه باید رفته رفته خود را برای بازنشستگی آماده کند؟!

معرفی کلی جک S5 نیوفیس

پیشرانه جدید S5 روی بهبود شتاب، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و حتی واکنش‌های گیربکس تاثیر مثبت داشته و همین کرمان‌موتور را امیدوار نموده تا محصول قدیمی‌اش را همچنان در کورس رقابت با حریفان نگاه دارد. البته در این بین نکات منفی مثل افزایش قیمت و ورود به سطح خودروهای جدیدتر بازار در کنار عدم ارتقاء کافی در ظاهر، کابین و سطح آپشن، از جمله موارد بازدارنده‌ای هستند که ممکن است مشتریان را از خرید منصرف کنند.

بررسی طراحی ظاهری جک S5 نیوفیس

زمانی که جک S5 برای اولین بار قدم به خیابان‌های کشورمان گذاشت، همگی از طراحی زیبا و هماهنگش لذت بردیم و سادگی توام با زیبایی نماینده کرمان‌ موتور را تحسین کردیم؛ ولی اکنون مدت زیادی از آن دوران گذشته و حالا دیگر از دیدن این چهره تکراری خسته‌ایم؛ خودمانیم، جک S5 که مرسدس بنز W124 کپل نیست که هرچه سنش بالا می‌رود جذاب‌تر شود! این فقط یک کراس‌اور میان‌رده چینی است و طبیعتاً پس از گذشت چند سال، جذابیت روزهای اولیه را از دست خواهد داد.

البته کرمان‌موتور برای جلوگیری از افت محبوبیت فرزندش اقدامی دیرهنگام و خفیف انجام داد و فیس‌لیفتی که آن هم مربوط به سال 2015 میلادی بود را روی نسخه‌های تولیدی 1400 وطنی اعمال نمود؛ در این تغییر چهره فقط به بازطراحی جلوپنجره، سپر و مه‌شکن‌ها غناعت شده است؛ حتی مطمئن نیستم این دماغه جدید واقعاً زیباتر از مدل قبلی باشد ولی در هر صورت اندکی از حس تنوع‌طلبی انسان را قلقلک میدهد؛ هرچند اگر واقعاً انسان تنوع‌طلبی باشید مجبورید فقط از روبرو به S5 نیو بنگرید، زیرا در زاویه کناری و پشت سر هیچ چیز تغییر نکرده است!

با تمامی این صحبت‌ها من هنوز هم طراحی جک S5 را اصولی و تا حدودی جذاب می‌دانم. تنها مشکل این است که با توجه به افزایش قیمت محصول، نماینده پا به سن گذاشته جک در مقابل رقبای تازه وارد شیک‌پوش هم‌وطنش قرار گرفته و همین باعث شده تیپ ظاهری‌اش مقداری از مدافتاده به چشم آید و آنقدرها که باید و شاید جلب توجه نکند.

بررسی کابین جک S5 نیوفیس

درست است که نمای بیرونی ماشین تفاوت اندکی با مدل قبلی داشت، ولی حداقل دلمان خوش بود که شاید یک نفر متوجه شود ما ماشین جدیدتر و گران‌تری از S5 قدیمی خریده‌ایم! متاسفانه داخل کابین همین مقدار تغییر جزئی هم دیده نمی‌شود و به غیر از رنگ‌بندی متفاوت در برخی اجزاء تریم داخلی و اضافه شدن کلید کروزکنترل، هیچ قسمت دیگری ارتقاء نیافته است. تازه این دیزاین حتی در زمان خودش هم از روی محصولات قدیمی‌تر هیوندای کپی‌برداری شده بود و این یعنی طراحی داخلی S5 به اصطلاح نیو، رنگ و بوی یک دهه قبل را دارد.

البته نکات مثبت کابین جک S5 جدید هم کم نیستند. اول از همه اینکه نماینده کرمان‌ موتور فضای جادار و نسبتاً راحتی در اختیارمان قرار داده و به واسطه آپشن‌های مناسب و دید به اطراف کافی، حس خوبی به راننده و سرنشینان هدیه نموده. محفظه بار هم قابل‌قبول است و با اینکه بهترین گزینه در میان رقبا به حساب نمی‌آید، به راحتی کارمان را راه می‌اندازد. از لحاظ ارگونومی نیز اوضاع روبه‌راه به نظر می‌رسد و به غیر از محدودیت دید پشت سر که آن هم برای خودرویی در این ابعاد طبیعی است، مشکل خاص دیگری دیده نمی‌شود. فقط ای کاش کیفیت متریال مورد استفاده مقداری بهتر بود تا اتاق نسبتاً زیبای ماشین از این حالت اقتصادی فاصله می‌گرفت؛ هرچند تجربه سال‌ها حضور جک S5 نشان داده که ادوات ماشین، علیرغم ظاهر معمولی‌شان ماندگاری به نسبت خوبی دارند.

راستی اینجا سقف پانورامیک و کلاستر تمام دیجیتال و اینجور چیزها نداریم که حال و هوای مدرنیته را در محیط جاری سازند، با این حال به لطف حضور آپشن‌هایی نظیر ترمز پارک الکترونیکی، روکش‌های چرمی، نمایشگر نسبتاً بزرگ و مواردی از این دست، فضای کلی چندان هم قدیمی و کسل‌کننده به چشم نمی‌آید.

بررسی امکانات جک S5 نیوفیس

در نسخه فیس‌لیفت هم کروزکنترل و دیلایت به لیست فوق اضافه اضافه شد تا اوضاع بهتر از قبل شود. با این حال همچنان جای خالی مواردی مثل رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، ایربگ‌های پرده‌ای و.. برای خودرویی با این قیمت احساس می‌شود.

بررسی مشخصات فنی جک S5 نیوفیس

همان‌طور که در مقدمه اشاره کردیم، مهم‌ترین تفاوت جک S5 جدید با مدل قبلی زیر کاپوت ماشین قرار دارد؛ یعنی جایی که یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو جانشین موتور محبوب 2 لیتری پیشین شده و جالب این‌که علیرغم این کاهش شدید حجم، پرفورمنس کلی خودرو به هیچ عنوان پسرفت نداشته است.

البته ماکسیمم گشتاور S5 جدید، اندکی کاهش یافته ولی در عوض حداکثر گشتاور در دور موتور پایین‌تری بدست می‌آید و برای مدت طولانی‌تر در نقطه اوج باقی می‌ماند. همین دو نکته به بهبود شتاب اولیه و همچنین کاهش مصرف سوخت منتهی شد‌ه است. در واقع اصلاح سیستم توربو و از آن مهم‌تر بهره‌مندی از تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت (GDI) در موتور، راندمان کلی پیشرانه را ارتقاء داده است و اکنون 171 اسب‌بخار قدرت در دور موتور 5500 (با استاندارد یورو 5 به 161 اسب کاهش می‌یابد) و 251 نیوتن‌متر گشتاور از دور موتور 1500 تا 4500 در اختیار داریم.

گیربکس همان مدل 6 سرعته کلاچ دوبل قبلی است، اما اصلاحات صورت گرفته در مجموعه موتور به هماهنگی بیشتر میان انجین و سیستم انتقال قدرت منجر شده. به نظر می‌رسد اینترکولر و کل سیستم خنک‌کننده هم ارتقاء یافته و حالا S5 تاب تحمل گرمای بیشتری از خود نشان می‌دهد و نتیجه این‌که دیگر نیاز نیست دنده‌ها زودتر از موعد مقرر سبک شوند. ضمناً S5 نیوفیس همچنان یک کراس‌اور دیفرانسیل جلو است و از ساختار چهارچرخ محرک بهره‌ای نبرده.

تجربه رانندگی با جک S5 نیوفیس

پشت فرمان با همان فضای تکراری روبرو هستیم که هرچند حرف تازه‌ای برای گفتن ندارد اما بواسطه ارگونومی مناسب، دید پیرامونی قابل قبول و فضای جادار و نسبتاً راحت، حس خوبی به راننده و سرنشینان هدیه می‌دهد؛ تنها مشکل همین قدیمی بودن طراحی (در قیاس با رقبای جدید) و کیفیت متوسط متریال است. در هر صورت ماشین را استارت میزنم تا ببینم اوضاع چطور پیش می‌رود.

با مقداری رانندگی متوجه شدم که رفتار پدال گاز و واکنش‌های گیربکس تغییر کرده است و حالا جک S5 نیوفیس پاسخ دقیق‌تری به درخواست راننده می‌دهد. البته جعبه‌دنده همان مدل 6 سرعته دوکلاچه قبلی است، ولی به نظر می‌رسد این گیربکس از ابتدا برای پیشرانه 1.5 لیتری طراحی شده و چه بسا بخش اعظم خنگ‌بازی‌های نسخه 2 لیتری بدلیل عدم هماهنگی میان موتور و سیستم انتقال قدرت بوده که حالا این مشکلات تا حد زیادی برطرف شده‌اند.

موتور جدید زودتر از قبل اوج می‌گیرد و همین به کاهش لگ توربو و بهبود شتاب اولیه منتهی شده است و اکنون دیگر دست‌یابی به سرعت صد کیلومتر برساعت از حالت سکون در کمتر از 10 ثانیه دور از ذهن نیست. در واقع وزن سبک‌تر S5 باعث شده این محصول از برادر متمولش KMC K7 () که مشخصات فنی یکسانی با S5 نیو دارد، چالاک‌تر ظاهر شود.

مشکل خاصی در مباحث فرمان‌پذیری و ترمزگیری هم دیده نشد. البته نه این‌که تصور کنید مثل سدان‌های اسپرت به زمین چسبیده‌ایم یا فرمان خودرو همانند لوتوس الیزه حس خالص رانندگی را به ما القا نموده؛ خیر! از این خبرها نیست؛ ولی به نسبت انتظاری که از یک کراس‌اور تک دیفرانسیل میان‌رده داشتیم، رفتار ماشین مناسب ارزیابی شد. فرمان با افزایش سرعت به خوبی سفت می‌شود تا در خصوص دریافت اطلاعات از سطح جاده دچار اشتباه نشویم. راستی شعاع گردش جک S5 نیوفیس هم خوب است و همین رانندگی شهری را ساده ساخته. فقط ای کاش آپشن‌هایی مثل دوربین 360 درجه از خودرو حذف نشده بودند تا در معابر تنگ و باریک (مثل پارکینگ‌های عمومی) حس راحتی بیشتری داشته باشیم.

سیستم تعلیق هم نه زیادی نرم است که هندلینگ جک S5 نیوفیس را مختل کند و نه خیلی خشک و خشن که مثل برخی از کراس‌اورها کمرمان را خرد نماید! می‌توان گفت کیفیت سواری به نسبت سگمنت خودرو و رینگ‌های 18 اینچی راضی‌کننده است؛ فقط گاهی در عبور از دست‌اندازها صدای سیستم تعلیق به گوش می‌رسد که نشان از عایق‌بندی متوسط کابین دارد؛ البته در نسخه نیوفیس به لطف تغییر پیشرانه، صدای موتور کمتر از قبل به داخل اتاق نفوذ می‌کند. مصرف سوخت هم نسبت به قبل کاهش یافته و حالا در شرایط رانندگی ترکیبی به حدود 9 لیتر بنزین (درهر صد کیلومتر) نیاز داریم، که شاید عدد افتخارآمیزی نباشد اما حداقل منطقی است.

راند نهایی با جک S5 نیوفیس

بدون شک جک S5 یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین کراس‌اورهای چینی است، که تاکنون در کشورمان عرضه شده و ما هم هرگز نمی‌توانیم این موفقیت‌ را شانسی بدانیم؛ نکته مهم دیگر این‌که بواسطه حضور طولانی مدت در بازار از فراوانی قطعات یدکی برخوردار است و توانسته در طول این سال‌ها اطمینان مشتریان را از لحاظ کیفیت ساخت بدست آورد؛ با این حال شواهد نشان می‌دهد که محبوبیت شاسی‌بلند خوشنام کرمان‌ موتور به شدت رو به افول است.

عکاس: سیاوش سیدنژاد

قیمت جک S5 نیوفیس

آذر 1401: همزمان با شروع فروش خودروهای جک ویژه آذرماه، شاهد افزایش قیمت جک S5 هستیم. این خودرو که در اواسط بهار 1401 حدود 935 میلیون تومان قیمت داشت، در تابستان امسال با افزایش قیمت 50 میلیون تومانی مواجه شد و قیمتش به 985 میلیون تومان رسید.

اما روند صعودی افزایش قیمت S5 برای فصل پاییز نیز همچنان ادامه داشته طوریکه براساس اعلام کرمان موتور، از تاریخ 5 آذرماه 1401، جک S5 با قیمت جدید 999 میلیون تومان فروخته می‌شود.

کاتالوگ جک S5 نیوفیس

اردیبهشت 1400: شرکت کرمان برای نخستین‌بار، اطلاعات کاملی از خودرو جک S5 جدید را منتشر کرده است.

تفاوت جک S5 جدید و قدیم

تمامی تفاوت‌های جک S5 جدید را در مقایسه با جک S5 قدیم (اتومات)، در بصورت خلاصه و در جدول زیر، گردآوری شده. ضمن اینکه کارایی بهتر موتور 1.5 لیتری توربو در مقایسه با موتور 2.0 لیتری توربو، کاملا مشهود است.

مدل خودرو S5 قدیم اتومات S5 جدید اتومات
نوع موتور 2.0 لیتری توربو 1.5 لیتری توربو
سوخت رسانی چندنقطه‌ای (MPi) تزریق مستقیم (GDi)
کد موتور HFC4GA3.1D HFC4GC1.6D
حداکثر قدرت 174hp 171hp
محدوده RPM در حداکثر قدرت 5200 4850 تا 5500
حداکثر گشتاور 265nm 251nm
محدوده RPM در حداکثر گشتاور 2000 تا 4000 1500 تا 4500
حداکثر سرعت 180km/h 190km/h
وزن 1545kg 1505kg
طول 4430mm 4475mm
ارتفاع 1660mm 1680mm
کروز کنترل x دارد
چراغ دی لایت x دارد

*اطلاعات جدول فوق، از سایت خودروساز گردآوری شده است.

شرایط فروش جک کرمان موتور

در مقاله می‌توانید از آخرین طرح‌های فروش جک S5 جدید مطلع شوید. همچنین از لینک نیز مشاهده قیمت انواع خودروهای جک در بازار آزاد از جمله قیمت جک S5 امکان‌پذیر است.

شرکت ما بیش از ۱۵ سال است که در حوزه لوازم یدکی جک مشغول به کار است . شما مشتریان عزیز میتوانید لوازم یدکی هیوندای اصل را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از فروشگاه کرمان موتور یدک خریداری کنید . شرکت ما  توانسته با بیش از ۳ هزار محصول در امر خرید و فروش قطعات هیوندای ، مشتریان زیادی را جلب خود کند و همیشه به اعتقادات مشتریان خود در رابطه با قطعات خودروی هیوندای احترام گذاشته است تا بتوانید بهترین خدمات را ارائه کند .

 

دکمه بازگشت به بالا