ورزش و تندرستی

خارجی‌های لیگ برتر نمره قبولی گرفتند

خارجی‌های لیگ برتر نمره قبولی گرفتند

سه مربی خارجی لیگ برتر کشورمان در 4 هفته گذشته از لیگ برتر عملکرد مطلوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی، چهار هفته از لیگ برتر کشورمان در فصل بیست و سوم سپری شد که سه مربی خارجی سکان هدایت نیمکت تیم هایشان را برعهده داشتند.

*ژوزه مورایس و سپاهان

سپاهان با مربی پرتغالی‌اش در فصل بیست و سوم توانست به روند رو به رشد خود ادامه دهد و با توجه به خرید ستاره‌های شناخته شده کشورمان و برطرف کردن نقاط ضعفش از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. سپاهان با مربی پرتغالی خود در 4 هفته گذشته از لیگ برتر توانست به چهار پیروزی متوالی دست یابد و تاکنون با کسب 12 امتیاز در جدول بر بام قله فوتبال کشورمان بایستد.

این در حالی است که مورایس پرتغالی با توجه به شناخت، آگاهی و آشنایی با فضای فوتبال فوتبال کشورمان در این فصل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

*اوزونیدیس و گل گهر سیرجان

سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان که اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر کشورمان را تجربه می‌کند با توجه به عدم شناخت و آگاهی از فوتبال ایران توانست به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند و با کسب دو پیروزی و دو تساوی با 8 امتیاز در رتبه 5 جدول قرار بگیرد.

این در حالی است که مربی یونانی در همین زمان کم توانست با کمترین تغییرات و حفظ ثبات روزهای خوشی را برای  هواداران گل گهر رقم بزند و به آینده امیدوار باشند.

*پاکو خمز و تراکتور

سرمربی اسپانیایی تراکتور در فصل نقل و انتقالات تابستانی تیم خود را با تغییراتی که انجام داده است دگرگون کرد و نتوانست در دو هفته ابتدایی نتیجه لازم را کسب کند و با دو شکست متوالی در هفته‌های نخست مقابل پرسپولیس و سپاهان که مدعیان اصلی قهرمانی هستند روزهای سختی را سپری کند و در ادامه با شکست در مرحله پلی آف و حذف از لیگ قهرمانان آسیا روزهای سخت و کابوس واری را تجربه کنند.

اما سرانجام آنها توانستند در هفته های سوم و چهارم لیگ مقابل دو تیم مس رفسنجان و استقلال خوزستان به پیروزی برسند تا کمی از روزهای کابوس وار خود فاصله بگیرند و با توجه به تعطیلات فیفا دی بتوانند با شناسایی نقاط ضعف و‌ قوت تیمشان با آرامش بیشتری فصل را ادامه دهند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا