[vc_row][vc_column][vc_column_text]
مانیتورینگ تماس ها
نرم افزار تماس پرداز اوج بر ارتباطات تلفنی سازمان شما نظارت می کند و با کنترل هوشمندانه، تماس های از دست رفته را کاهش داده و به شما اطلاعات مفیدی برای پاسخگویی بهتر می دهد. همچنین با محاسبه شارژینگ سانترال گزارش های دقیقی از هزینه های شارژ به شما ارائه می کند.
بهبود ارتباط با مشتریان
شناسایی مخاطب قبل از اینکه پاسخ تماس تلفنی او داده شود یکی از نقاط عطف ارتباط با مشتریان به صورت تلفنی است. امکان شناسایی مشتری همراه با اطلاعات درج شده در پرونده او یکی مهمترین عواملی است که در بر قراری ارتباط با مشتری مهم می باشد.
ارزیابی بهرهوری کارکنان
تماس پرداز اوج با گزارش گیری از تماس های کارکنان و مانیتورینگ کلیه خطوط این امکان را دارد که سازمانها با استفاده از آن میتوانند بهرهوری کارکنان را اندازهگیری و پایش کنند. کاربران میتوانند معیارها را بر اساس ساعت، روز یا هفته بررسی کنند یا گزارشهای خلاصۀ مدیریت تماس را بر مبنای دادههای ساعتی مرور کنند.
تشکیل پرونده مشتریان
با هر تماس جدیدی می توانید برای مخاطب خود پرونده ای ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مختص به آن فرد را جهت تبلیغات ارائه خدمات و دسته بندی آن ها ارائه نمایید.
پیگیری درخواست های مشتری
با توجه به ثبت پرونده مشتری و امکان درج یادداشت تمامی درخواست ها و نیاز های مشتری ثبت و پس از آن قابل پیگیری می شود. با این امکان مشتری هیچ وقت فراموش نمی شود.
حفظ مشتریان
با ثبت اطلاعات مشتریان توسط اپراتور های مجموعه در تماس پرداز اوج، اطلاعات با ارزشی از مشتریان شما در دسترس خواهد بود و همیشه ماندگار خواهد بود و با خروج هریک از پرسنل مجموعه اطلاعاتی که در ارتباط با مشتریان داشته اند.
برای مشاهده تمامی قابلیت های نرم افزار سانترال اوج کافیست به سایت اوج مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]