برون مرزی

دیپلمات فلسطینی: سفیر آمریکا حدود 5 میلیون دلار کمک دریافت می کند

سلمان حرفی ، سفیر فلسطین در فرانسه ، گفت: دیوید فریدمن ، سفیر ایالات متحده در سرزمین های اشغالی ، در مورد کمک واشنگتن به مبلغ 5 میلیون دلار به فلسطین برای جلوگیری از گسترش تاج دروغ گفت و فلسطینی ها یک سنت دریافت نکردند.

به گزارش اسپوتنیک ، دیوید فریدمن ، سفیر ایالات متحده در مناطق اشغالی ، در حساب توییتر خود نوشت که ایالات متحده 5 میلیون دلار به بیمارستان ها و خانواده های فلسطینی برای تأمین نیازهای فوری و نجات جان هزاران نفر از مردم در این جنگ اختصاص داده بود. او از کورونا خوشحال است.

سلمان حرفی ، سفیر فلسطین در فرانسه گفت: “او (فریدمن) دروغ می گوید. ما نمی دانیم آنها پول را در کجا خرج می کنند ، اما این برای سیستم بهداشت فلسطین یا بیمارستان های فلسطین نیست.” هرکسی که می خواهد اهدا کند مستقیماً به مردم فلسطین می گوید که من می خواهم کمک کنم.

هارفی گفت که ایالات متحده هیچ کاری به مردم فلسطین نداد و حتی یک درصد هم دریافت نکرد.

این دیپلمات فلسطینی همچنین خاطرنشان كرد: ایالات متحده 3.5 میلیون دلار به سازمان های غیر دولتی كه با واشنگتن كار می كنند اهدا كرده است.

رئیس جمهور آمریكا ، دونالد ترامپ به دلیل اینكه جان فلسطینی ها را از خطر ابتلا به ویروس كروناویروس و كاهش كمكهای ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی و سازمان های تحت حمایت سازمان ملل متحد در معرض خطر قرار می دهد ، مورد انتقاد گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا