جامعه و خانواده

۲ داروی تولید سینوفارم برای مبتلایان به نوع خفیف کووید

سینوفارم از تولید دو دارو به نام کووید -19 خبر داده است که در بیماران مبتلا به بیماری خفیف مثر است.

واکسن کرونا مستقر در چین اعلام کرد که سینوفارم در حال توسعه دو دارویی است که می تواند اثرات کروناویروس جدید را در افراد مبتلا به ویروس کاهش دهد و بیماران مبتلا به نوع خفیف این بیماری را تحت تأثیر قرار دهد.

به گفته مدیران Sinofarm ، هر دو دارو که بر اساس ایمونوگلوبولین انسانی و آنتی بادی های مونوکلونال ساخته شده اند ، برای خنثی سازی ویروس و کاهش بار روی ویروس در بدن انسان استفاده می شود.

براساس سابقه استفاده اضطراری قبلی از این داروها و الزامات پروتکل های بالینی ، این داروها در بیماران با علائم خفیف تا متوسط ​​مثر است.

یکی از این دو دارو برای اولین بار در اوایل ماه جاری در سال 2021 معرفی شد. در نمایشگاه بین المللی چین این شرکت می گوید این اولین دارویی است که بر اساس ایمونوگلوبولین انسانی ناشی از بهبود پلاسمای بیمار ، بیماری کووید -19 را در جهان درمان می کند.

این دارو وارد آزمایشات بالینی می شود و سازنده آن با شرکای بین المللی همکاری نزدیک دارد. این داروی جدید دارای تعداد زیادی آنتی بادی خنثی کننده کروناویروس جدید است.

گلوبال تایمز می نویسد که داروی دیگری بر اساس آنتی بادی مونوکلونال قوی علیه سویه دلتا است. آنتی بادی های مونوکلونال می توانند اتصال کروناویروس جدید را به آنزیم دو مبدل آنژیوتانسین به طور موثر مسدود کنند. این آنزیم به غشای روده ، کلیه ها ، کیسه صفرا و سلول های قلب متصل می شود. آنتی بادی ها می توانند از آلوده شدن ویروس به سلول ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا