ورزش و تندرستی

۱۳+۱ تیم آماده شروع لیگ برتر فوتسال!

هرچند کمتر از 10 روز تا شروع لیگ برتر فوتبال باقی مانده است، اما وضعیت فردوس قم هنوز مشخص نیست و احتمال انتقال امتیاز این باشگاه قمی به تهران وجود دارد.

به گزارش ترندونی، تا کمتر از 10 روز دیگر لیگ برتر فوتسال با مشخص شدن نهایی وضعیت 14 تیم شرکت کننده در این رقابت ها آغاز می شود و به این ترتیب هم تکلیف و هم برگزاری مسابقات افتتاحیه لیگ مشخص می شود. بازیکنان لیگ فقط به این فکر می کنند که این مسابقه را هر چه بهتر انجام دهند.

آماده سازی زودهنگام مدعیان قهرمانی

رقبایی مانند گیتی پسند و مس سونگون قبل از بسیاری از رقبای خود برای فصل جدید لیگ فوتسال آماده شده اند. تیم فوتسال گیتی پسند با هدایت محمد کشاورز تمرینات خود را در اصفهان آغاز کرد، اردوی خود را در اردبیل برگزار کرد و پس از بازگشت به اصفهان برای آمادگی بیشتر راهی دیداری دوستانه شد. مس که در ابتدای فصل نقل و انتقالات علی صانع را به عنوان سرمربی انتخاب کرده بود، پس از مشکلاتی که با سرمربی داشت راهی اسماعیل تقی پور شد تا قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با این سرمربی برای قهرمانی بجنگد.

فولاد زرند و کراپ الوند ایران نیز خیلی سریع تدارکات خود را آغاز کرده اند تا برای تیم های رقیب دردسر ساز شوند و البته به عنوان مدعی هم ظاهر شوند. کراپ الوند پیش فصل را با چند بازی دوستانه سپری کرد و فولاد زرند ایران قهرمان مسابقات دوستانه اتحاد که در استان مازندران برگزار شد. سن اچ ساوه، چیپس کامل مشهد، قند کاترین عامل و مقاومت البرز دیگر تیم هایی هستند که فصل جدید لیگ فوتسال را بدون مشکل آغاز خواهند کرد.

انتقال امتیاز در پایتخت بحث برانگیز است

اگرچه تیم فوتسال سپاهان اعلام کرد دیگر نمی خواهد سرمربی این تیم باشد، اما قرعه کشی فصل آینده لیگ برتر فوتسال با حضور این تیم برگزار شد و آرش جابری اعلام کرد که پس از این قرعه کشی، این تیم دیگر اجازه انتقال امتیاز به استان دیگری را نداشت و باشگاه اصفهانی پس از این مراسم به سادگی شروع به بررسی پیشنهادات روی میز کرد و در نهایت در فاصله کمتر از 2 هفته به شروع لیگ برتر، وظیفه جانشین این تیم تیم تیم مشخص شد سپاهانی ها امتیاز خود را به سفیرگومان تهران فروختند تا با وجود جدایی راگا شهرری، پایتخت همچنان در فصل جدید لیگ برتر فوتسال نماینده داشته باشد. البته به نظر می رسد چنین انتقال امتیازی به سلیقه هیئت مدیره بوده و مورد تایید رئیس سازمان لیگ قرار گرفته است.

کاسه «چه کنم چه کنم» در قم و مشهد و کلاردست

راگا شهرری خیلی زود تصمیم گرفت از فوتبال لیگ برتر خداحافظی کند و امتیاز خود را به قند کاترین عامل داد. به جز راگاس، دو تیم فوتسال لیگ برتری هستند که هنوز مقصدشان مشخص نیست و با کاسه «چه کنم، چه کنم» لیگ را آغاز کنند. تکلیف فردوس قمس هنوز مشخص نیست و مشخص نیست قمی می خواهد تیم را مدیریت کند یا امتیازش را به تهران منتقل کند. جابری که گفته بود فردوس هدایت این تیم را در لیگ برتر فوتسال برعهده خواهد گرفت، حالا به نظر می رسد نماینده قم همچنان بر انتقال امتیازش اصرار دارد و تکلیفش مشخص نیست.

فرشاره های مشهد و زندیبتون های کلاردشت وضعیت مشابهی دارند. هر دو تیم به دلیل مشکلات مالی قصد حضور در لیگ برتر فوتسال را نداشتند اما پیدا نکردن مشتری برای انتقال امتیاز، این دو باشگاه مجبور شدند به دنبال اسپانسر و بودجه برای این فصل باشند. زندیبتون باید تمرینات خود را در نوشهر ادامه دهد و احتمال میزبانی از رقبای خود در این شهر وجود دارد. فرش آرا نیز با تیمی نصفه و نیمه به میدان خواهد رفت و بعید است که بتواند به نتایج مطلوب فوتسال دوستان مشهدی دست یابد.

امید تازه کار نیم فصل

دو تیم خونه به خونه سیرجان و صنایع پشتیبانی همزکان که به تازگی به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرده اند، به دلیل بازی های دیرهنگام در لیگ یک، فرصتی برای صعود و استفاده کامل از بازار نقل و انتقالات نداشتند. و فقط تا حدی سعی کردند نقاط ضعف خود را جبران کنند. این دو تیم امیدوار به انتقالی نیم فصل هستند تا رضایت بازیکنان مورد نظر خود را به سیرجان و بندرعباس جلب کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا