اقتصادی

۱۰۰۰ گیگ ظرفیت قطع‌شده اینترنت بین‌الملل، بازیابی شد

اگرچه امروز به دلیل اختلال در دو مسیر فیبر نوری در گرجستان، ظرفیت اینترنت بین المللی دو گیگابایتی این کشور قطع شد، اما شرکت ارتباطات زیرساخت از اتصال مجدد این ظرفیت خبر داد.

به گزارش ترندونی، عملیات زیرساختی مرکز عملیات شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، امروز (شنبه، شنبه) قطعی دو مسیر فیبر نوری در گرجستان، 1000 گیگابایت از ظرفیت شرکت ارتباطات زیرساخت بین المللی را مختل کرد. 1400 زیرساخت ها اعلام کرده اند که تا چند ساعت دیگر اقدامات بعدی توسط مرکز انجام خواهد شد.

به این ترتیب این مرکز اعلام کرد که چند ساعت پس از قطع شدن ظرفیت ۱۰۰۰ گیگابایتی اینترنت بین‌المللی کشور، این ظرفیت در ساعت ۱۸:۴۵ بازیابی و به زنجیره مصرف بازگشت.

به گزارش ترندونی، در دو ماه گذشته این دومین بار است که اختلالات مکرر اینترنت بین المللی رخ می دهد. 7 دسامبر است. شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است که 430 گیگابایت از پهنای باند بین‌المللی شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل قطع ارتباط دومین بخش فیبر فراساحلی GBI در منطقه دریایی بین قطر و امارات از دسترس خارج شده است. .

البته در روزهای اخیر عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از بازگشت ظرفیت پهنای باند بین المللی شرکت ارتباطات زیرساخت به ظرفیت اینترنت کل کشور خبر داده است. همچنین، اگرچه در 19 دسامبر. ظرفیت بین‌المللی 300 گیگا زیرساخت مخابراتی که از طریق Rostelecom تامین می‌شد، متوقف شد که یک روز بعد احیا شد و دوباره به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا