فرهنگ و هنر

۱۰۰۰ آگهی مرگ در صفحه نخست نیویورک تایمز

تعداد قربانیان ویروس coronavirus در ایالات متحده 100000 نفر است ، نیویورک تایمز آخرین شماره را در صفحه اصلی خود منتشر کرد ، از جمله گزارشی از کشته شدن 1000 قربانی ویروس.

به گزارش ترندونی ، در شماره یکشنبه (24 مه) روزنامه نیویورک تایمز ، به بهانه افزایش تعداد قربانیان کروناویر در ایالات متحده به 100000 ، به جای مقالات ، عکس یا گرافیک ، از لیستی از اسامی استفاده کرد تا آنها را از این حقیقت تلخ یادآوری کند. 1000 قربانی این بیماری همه گیر را برجسته تر کردند.

سیمون لوند ، دبیر طراحی گرافیک در نیویورک تایمز گفت: “این برنامه برای نشان دادن مقیاس و تنوع قربانیان coronavirus است.” به تازگی ، جنبه های مختلفی از coronavirus در دفاتر مختلف نیویورک تایمز پوشیده شده است ، و ما خودمان ، عموم مردم و خوانندگان از این نوع اخبار احساس خستگی می کنیم. با نزدیک شدن به 100000 قربانی در ایالات متحده ، ما فکر کردیم که اضافه کردن 100،000 امتیاز به صفحه اصلی نیویورک تایمز ممکن است نشانه ای نامناسب از جان باختگان باشد ، و در نهایت با مجموعه ای از تسلیت و گزارش های مرگ کرونا مواجه شدیم. روزنامه های کوچک و بزرگ را از سراسر کشور جمع کنید و آنها را در صفحه اصلی قرار دهید.

این طرح شامل نام گزارش مرگ است که با همکاری تیم دبیران نیویورک تایمز و سه دانشجوی فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری تهیه شده است ، بخش هایی از آن برای پوشش روزنامه انتخاب شده است.

کوبه آدولف ، 44 ساله ، شیکاگو ، تاجر و ماجراجو ، تسسا اووی ، 81 ساله ، واشنگتن دی سی ، آهنگساز با شنوایی فوق العاده و موارد دیگر. – اینها نمونه هایی از اعلامیه های مرگ است که در صفحه اول روزنامه منتشر شده است.

این اولین بار از سال 1851 است که نیویورک تایمز در صفحه اول یک روزنامه ظاهر شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا