ورزش و تندرستی

گل‌محمدی: قراردادی با پرسپولیس ندارم/ تکلیفم فردا مشخص خواهد شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، یحیی گل محمدی که پس از چند روز در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود در مورد این اتفاق گفت: من قراردادی با باشگاه ندارم. تصمیم نهایی من بستگی به جلسه روز یکشنبه هیات مدیره دارد.

وی در مورد این که قراردادش را فسخ کرده است گفت: من با باشگاه قرارداد ندارم اما به سازمان لیگ هم نرفتم که قراردادم را فسخ کنم. اگر بخواهم به تیم دیگری بروم به سازمان لیگ خواهم رفت و قراردادم را فسخ کند.

اطلاعی از این که با مربیان دیگری صحبت کرده اند ندارم و چنین مسائلی را هم نشنیده ام. اتفاقاتی هم که در برخی رسانه ها منتشر می شود که بحث مالی دلیل نیامدنم است درست نیست و بخش کوچکی از این ماجراست. بخش عمده به خاطر وعده های تو خالی و بدقولی هایی است که انجام می دهند.

گل محمدی در مورد این که آیا رفتن درویش شرط شما برای ماندن است گفت: اصلا به این مسائل ورود نکنید. با رفتن یا ماندن درویش مشکلی حل نمی شود. این باشگاه با این تعداد قهرمانی باید درآمدزایی کند و پول پارو کند.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا