فرهنگ و هنر

«کوین اسپیسی» فردا محاکمه می‌شود

دادگاه کوین اسپیسی بازیگر آمریکایی برنده اسکار در نیویورک پنج سال پس از اولین اتهامات جنسی برگزار می شود.

به گزارش ترندونی، به نقل از گاردین، کوین اسپیسی فردا (پنجشنبه 14 اکتبر) در دادگاهی که می تواند سایه بزرگ تری ایجاد کند، با اولین پرونده از یک سری اتهامات آزار جنسی دهه ها در نیویورک روبرو خواهد شد. حرفه ای عالی بازیگر عرصه سینما و تئاتر.

پرونده علیه این بازیگر 63 ساله به اتهامات مطرح شده توسط آنتونی رپ، بازیگر موسیقی اجاره برادوی، که علناً اسپیسی را به تجاوز جنسی به او متهم کرد، پنج سال پیش است.

آنتونی رپ همچنین ادعا می کند که اسپیسی که نام اصلی او کوین اسپیسی فاولر است، در سال 1986 زمانی که او 14 ساله بود و اسپیسی 26 یا 27 ساله بود در طی یک ملاقات در یک مهمانی در منهتن با او تماس جنسی برقرار کرد. و حالا غرامت می خواهد. 40 میلیون دلار.

محاکمه اسپیسی بر اتهامات رپ مبنی بر ایجاد عمدی ناراحتی عاطفی و نه تجاوز جنسی متمرکز خواهد بود. شکایت تجاوز جنسی در ماه ژوئن رد شد زیرا خیلی دیر ثبت شد.

اسپیسی اتهامات تجاوز جنسی را رد کرده و در توییتر نوشت: «من هیچ خاطره ای از این حادثه ادعایی ندارم. اگر آنطور که او تعریف می کند رفتار کردم، به خاطر رفتار مستانه ام یک عذرخواهی صمیمانه به او بدهکارم و عمیقاً از احساساتی که او توصیف می کند که در تمام این سال ها با خود حمل کرده ام متاسفم.

در سال 2019، اسپیسی به تجاوز و تجاوز جنسی به یک نوجوان 18 ساله متهم شد که به دلیل عدم وجود شاهد شاکی از این اتهام کنار گذاشته شد.

در میان اتهامات وارده به اسپیسی، کارنامه این بازیگر برنده دو جایزه اسکار ویران شد و پس از کنار گذاشتن او از خانه پوشالی، نقش جی پل گتی، سرمایه دار نفتی در فیلم تمام پول های دنیا ساخته ریدلی نیز از او سلب شد. اسکات، که توسط “کریستوفر پلامر” جایگزین شد.

نت‌فلیکس همچنین گور ویدال، فیلم زندگی‌نامه‌ای از رمان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی با بازی کوین اسپیسی را کنار گذاشت و او نیز از بازی در نقش چنگیزخان در سال 1242: دروازه بهشت ​​محروم شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا