جامعه و خانواده

کشف ۴۰۰۰ قرص شیشه‌ای در جنوب تهران

فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف 70 هزار لیتر سوخت قاچاق و 4 هزار عدد قرص و 13 کیلوگرم انواع قرص های رژیمی خام شیشه ای در انباری متروکه خبر داد.

به گزارش ترندونی، سرهنگ دوستعلی جلیلیان وی با تشریح دو پرونده رسیدگی شده توسط ماموران پلیس در روزهای اخیر و کشف 70 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک عملیات پلیسی گفت: پس از رصد اطلاعاتی و اطلاعاتی مشخص شد که مقادیری گازوئیل قاچاق و خارج از محدوده شبکه توزیع در یک انبار متروکه واقع در منطقه کهریزک نگهداری می شود. بر این اساس موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد محل اعلام شده انبار متروکه ای است که فردی این محل را تصرف کرده و با انتقال گازوئیل قاچاق به این محل در تانکرهای نفتکش، در تانکرهای نفتی و پس از آن ذخیره می شود. خارج از شبکه گازوئیل قاچاق توزیع می شود. کند

جلیلیان گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات اولیه با هماهنگی مقام قضایی به همراه نماینده پالایشگاه نفت ری از این انبار بازدید و خاطرنشان کرد: در این بازدید ماموران 30 تانکر حاوی 70 هزار لیتر گازوئیل را کشف کردند.

رئیس پلیس شهرستان ری خاطرنشان کرد: بنا به دستور دادگاه انبار مذکور، پلمب و فردی که اقدام به تهیه و نگهداری گازوئیل قاچاق می کرد دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند. گازوئیل کشف شده به ارزش 10 میلیارد ریال در اختیار نماینده پالایشگاه نفتری قرار گرفت.

4000 قرص لاغری با پوشش شیشه ای پیدا شد

رئیس پلیس شهرستان ری همچنین از دستگیری دو برادر که اقدام به فروش قرص های لاغری در بطری حاوی مواد روانگردان می کردند، خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این تیم پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی، دو برادر را دستگیر کردند. که قرص های لاغری غیرقانونی حاوی مواد روانگردان شیشه تهیه و توزیع می کردند.

وی ادامه داد: بر این اساس اقدامات لازم انجام و تیم عملیات پلیسی به مخفیگاه متهم اعزام شد. ماموران پلیس طی یک اعتصاب هماهنگ هر دو برادر را دستگیر کردند و در این بازدید 4000 عدد قرص بسته بندی شده آماده فروش و 13 کیلوگرم مواد اولیه آغشته به مواد روانگردان شیشه کشف شد.

جلیلیان افزود: هر دو متهم پس از اعتراف به جنایت و تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

به گفته وی، داروها را فقط در داروخانه های معتبر و دارای مجوز خریداری کنید و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و گزارش توزیع دارو در فضای واقعی یا مجازی با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا