حوادث و رویدادها

کشف سرقت ۲۰ میلیاردی از منازل مسکونی تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی بزرگ تهران از دستگیری یک سارق سابق و کشف پنج مورد سرقت به ارزش 20 میلیارد در شورش خبر داد.

به گزارش ترندونی ، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی وی اظهار داشت: 15 فوریه سال گذشته. پرونده کمیساریای پلیس 190 مجیدیه برای سرقت خانه ای و دستگیری یکی از متهمان برای تحقیقات تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

وی افزود: پس از ارجاع پرونده به واحد سرقت کمیساریای پلیس چهارم ، رسیدگی به پرونده در دستور کار قرار گرفت و با احضار شاکی اظهار داشت که متهم با دو نفر از همدستان خود وارد ساختمان شده است. . وقتی من در خانه نبودم “او قصد داشت وارد خانه شود ، توپ را در ورودی از بین برد. در همان زمان من وارد خانه شدم و دزدان به محض دیدن آنها از محل فرار كردند و آنها را تعقیب كردند. سرانجام یكی از سارقان دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: در بازجویی مشخص شد که متهم سابقه کیفری داشته است. دومی در محله نارمک و تهران نو اعتراف کرد و اعتراف کرد که اموال مسروقه توسط همدستانش و بخشهایی از وی فروخته شده است. به صورت نقدی پرداخت شد.

مجیدی گفت: واحد تحقیق بعدی پلیس محل و قربانیان سرقت و همچنین دو موتورسیکلت به جا مانده در محل را شناسایی و شناسایی کرد.

وی با اشاره به اینکه اموال مسروقه در مخفیگاه متهم کشف و به مالباختگان تحویل داده شده است ، گفت: متهم با صدور حکم روانه زندان شد و پرونده به پلیس آگاهی دیگر منتقل شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، مجیدی تصریح کرد: کارشناسان اعلام کرده اند ارزش اموال مسروقه از سرقت 20 میلیارد است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا