جامعه و خانوادهکسب و کار ایرانی برتر

چگونه پیراهن مردانه را به زنانه تبدیل کنیم

اگر یکی از پیراهن های خوب همسرتان، بدون استفاده در کمد لباس رها شده است، می توانید با یادگیری آموزش دوخت پیراهن زنانه به سادگی آن را به پیراهن دلخواه خود تبدیل کنید

پیراهن لباس چگونه باید مناسب باشد

به نقل از فروشگاه اینترنتی لباس کهن شاپ .صرف نظر از سبک، رنگ یا الگوی پیراهن شما، مهم ترین عنصر هر پیراهن لباس نحوه تناسب آن است .

به راحتی می توان با پیراهن های جعبه ای استاندارد متناسب به نظر رسید. اما لازم نیست به این ظاهر بسنده کنید.

در عوض، پیراهن لباس شما باید به شکلی باشد که از خطوط طبیعی بدن شما پیروی کند. حتی اگر هیکل فوق‌العاده‌ای ندارید، یک پیراهن مجلسی خوش دوخت می‌تواند شما را شگفت‌انگیز کند.

ابتدا، پیراهن لباس شما باید در قسمت کمر کمی باریک باشد. این تصور را ایجاد می کند که شما یک ساعت شنی دارید، حتی اگر ندارید.برای خرید پیراهن زنانه لطفا کلیک کنید

  •  پهنای زیاد یا طول زیاد باعث می‌شود که وقتی پیراهن خود را به داخل شلوار می گذارید، وزش زیادی در وسط شما ایجاد می‌کند. به هر قیمتی از این کار اجتناب کنید.
  • تمام اجزای مجزای پیراهن شما باید متناسب با اندام شما باشد.
  •  به عنوان مثال، آستین‌های شما باید دقیقاً روی مچ دستتان بیفتند و سرآستین‌ها به اندازه‌ای گشاد باشند که بتوانید ساعت را زیر آن قرار دهید، اما نه خیلی بازتر.
  •  یقه شما باید نرم باشد اما قابل تنفس باشد. و درز شانه شما حیاتی است. باید دقیقاً با نوک شانه شما هماهنگ باشد.

چگونه بفهمیم که آیا به یک پیراهن بزرگتر نیاز دارید؟

ممکن است در مورد اینکه آیا پیراهن لباس شما برای شما کوچک است یا خیر، فکر می کنید. خوشبختانه، می‌توانید با چند ویژگی کلیدی بررسی کنید تا مشخص کنید آیا به اندازه بزرگ‌تری نیاز دارید یا خیر .

ابتدا بررسی کنید که تنه شما در پیراهن چگونه به نظر می رسد. دکمه های شما نباید پارچه را از هم جدا کند و باعث ایجاد شکاف در مرکز شود.

طول پیراهن شما نیز مهم است. من قبلاً توضیح داده‌ام که طول بیش از حد ممکن است به نظر برسد، اما کافی نیست به همان اندازه بد است. باید چند اینچ از دور کمر شما امتداد یابد.

بعد، یقه شما چقدر منقبض است؟ نباید هیچ فضای قابل مشاهده ای بین گردن و پارچه داشته باشد، اما همچنین نباید آنقدر تنگ باشد که احساس ناراحتی کنید.

باید بتوانید انگشت خود را به راحتی و بدون تلاش برای وارد کردن آن وارد کنید.

و در نهایت، آستین های شما باید به مچ دست شما برسد و تحرک کامل بازوهای شما را فراهم کند.

آیا می توانید پیراهن لباس خود را بزرگتر کنید؟

بله، در بسیاری از موارد کاملاً می توانید. اگر هر یک از توضیحات بالا با پیراهن لباس شما مطابقت دارد، اگر قصد دارید آن را نگه دارید، باید آن را بزرگ کنید.

  1. دو روش برای بزرگتر کردن پیراهن ها استفاده می شود. اولین و ساده ترین راه، کشش پیراهن است.
  2. بسته به جنس ، کیفیت و استایل پیراهن، این می تواند یک روش واقعا موثر باشد . حتی چند روش مختلف برای کشش استفاده می شود.
  3. کشش پیراهن برای مردانی با عضله سازی که در پیدا کردن پیراهن با تناسب مناسب مشکل دارند، بهترین است.
  4. علاوه بر این، این یک تمرین عالی برای آن موقعیت‌ها است، زیرا می‌توانید قسمت‌هایی را که خیلی سفت هستند، مانند سینه، بزرگ کنید.
  5.  راه دیگر برای بزرگتر کردن پیراهن بریدن و دوختن است. با این حال، این به پارچه اضافی نیاز دارد، که ممکن است دشوار باشد.
  6. اگر متریال کاملاً هماهنگ ندارید، باید تصمیم بگیرید که آیا پارچه متضاد را به عنوان بخشی از پیراهن خود می‌خواهید.

بزرگتر کردن پیراهن با کشش

کشش همه پیراهن ها یکسان نیست. شما می خواهید با پیراهنی شروع کنید که کیفیت بالایی دارد و به طور ایده آل از پنبه خالص ساخته شده است.

پنبه پارچه ای است که بیشترین کشسانی را دارد. مواد و ترکیبات مصنوعی معمولاً چیز زیادی برای آنها ندارند.

کیفیت بالا و تعداد نخ های بالا مهم است. در غیر این صورت، ممکن است با استفاده از این روش، پیراهن شما بیشتر مستعد پاره شدن باشد.

کشش پیراهن به شما امکاناتی برای بزرگ کردن می دهد که برش و دوخت نمی تواند.

به عنوان مثال، شما نمی توانید یقه پیراهن را با دوخت بزرگتر کنید، اما ممکن است با کشش آن کمی فضای بیشتری اضافه کنید.

همچنین می توانید آستین ها را بلندتر یا پهن تر کنید یا ناحیه سینه را پهن تر کنید. اگر پیراهن لباس شما خیلی کوتاه است، کشش می تواند این مشکل را نیز حل کند.

چگونه یک پیراهن را با حالت دهنده کشش کنیم

استفاده از نرم کننده به عنوان یک ابزار کششی روی پیراهن، سریع ترین راه برای مشاهده نتایج است. میتونه هر مارکی باشه

 

حتما از نرم کننده مناسب استفاده کنید. نرم کننده موی ارزانی نخرید که تا به حال نام آن را نشنیده اید.

  • سینک، وان حمام یا سطل را با آب سرد پر کنید. چند قاشق چایخوری نرم کننده اضافه کنید. آن را بچرخانید تا خوب مخلوط شود.
  • پیراهن خود را اضافه کنید و آن را به مدت 15 تا 20 دقیقه خیس کنید. در این فرآیند پیراهن باید صاف باشد. یا آن را در امتداد کف وان قرار دهید یا آن را صاف در داخل سینک یا سطل تا کنید.
  • آب نرم کننده را بردارید و آب تمیز بیشتری در آن بریزید. در حالی که پیراهن شما هنوز در آب خیس می شود، به آرامی تمام نرم کننده ها را از پیراهن خارج کنید. 5 دقیقه دیگر آن را خیس کنید.
  • این فرآیند را تکرار کنید (فشردن و خیساندن در آب شیرین) تا زمانی که احساس کنید تمام نرم کننده از پیراهن شما خارج شده است.
  • پیراهن خود را بین دو حوله بغلتانید تا خشک شود. آن را به هم نزنید سپس، پیراهن خود را روی یک سطح صاف قرار دهید. پارچه را در قسمت هایی که باید بزرگ کنید بکشید. پیراهن را صاف بگذارید تا خشک شود.
  • اگر آن را امتحان کردید و به اندازه کافی بزرگ نیست، این مراحل را تکرار کنید.

نحوه کشش پیراهن با شستشو

می توانید از دردسرهای نرم کننده صرف نظر کنید، اگرچه استفاده از ماشین لباسشویی پارچه را به نرمی و انعطاف پذیری نرم کننده بدیل نمی کند.

 

  • پیراهن لباس خود را در ماشین لباسشویی در محیط سرد بشویید
  • پس از چرخه چرخش، پیراهن را در خشک کن قرار ندهید. در عوض، آن را روی یک سطح صاف در حالی که هنوز خیس است قرار دهید. وسوسه نشوید که رطوبت اضافی را از بین ببرید.
  • به آرامی پارچه را در جاهایی که به پیراهن خود بزرگتر نیاز دارید بکشید.
  • اجازه دهید پیراهن شما صاف خشک شود.
  • ممکن است لازم باشد این روند را چند بار تکرار کنید. می تواند یک پیشرفت آهسته باشد، اما این خوب است. شما نمی خواهید خطر آسیب دیدن پیراهن خود را با خشن بودن بیش از حد با آن به خطر بیندازید.

نحوه کشش پیراهن نخی

پنبه به طور معمول خاصیت ارتجاعی زیادی دارد، بنابراین هنگام کشش آن بسیار مهم است که به آرامی و با احتیاط حرکت کنید.

علاوه بر این، درزها به ویژه شکل پذیر هستند، بنابراین اگر در هر قسمت درز کار می کنید بسیار مراقب باشید.

شما نمی خواهید در کشش زیاده روی کنید و ناخواسته پیراهن خود را خیلی بزرگ کنید. این چیزی است که شما قادر به رفع آن نخواهید بود.

بنابراین، بسیار بهتر است که هر بار کمی این کار را انجام دهید، حتی اگر به معنای تکرار چند بار باشد.

نحوه کشش پیراهن پلی استر

اگر پیراهنی دارید که نخی نیست، این لزوماً به این معنی نیست که تمام امیدتان برای دراز کردن آن از بین رفته است.

اگرچه ممکن است این روند را دوست نداشته باشید. می تواند ناراحت کننده باشد اما، نگویید من به شما هشدار ندادم!

پیراهن خود را با آب سرد بشویید و اجازه دهید چرخه چرخش را طی کند. به محض اینکه آن را از ماشین لباسشویی بیرون آوردید، پیراهن خیس را بین دو حوله قرار دهید.

آب اضافی را با پیچاندن حوله ها فشار دهید. به این ترتیب آب اضافی به حوله ها منتقل می شود.

سپس دسته را باز کنید و اجازه دهید تا زمانی که آن را می پوشید کاملا خشک شود.

من به شما گفتم که این خوشایند نخواهد بود! اما پلی استر خیلی کشسان نیست، بنابراین به بدن شما نیاز دارد تا به شکل شما کمک کند.

همچنین می توانید از روش نرم کننده استفاده کنید و سپس پیراهن را در حالی که خیس است بپوشید. نرم کننده ممکن است پیراهن شما را کمی انعطاف پذیرتر کند.

چگونه یک پیراهن را با دوخت بزرگتر کنیم

اگر کشش جواب نمی دهد، یا نیازهای شما مهمتر از آنچه این روش می تواند انجام دهد است، وقت آن است که به تنها روش دیگر متوسل شوید.

می توانید از یک چرخ خیاطی و مقداری قیچی خیاطی برای اصلاح پیراهن خود استفاده کنید. به عنوان یک اطلاعیه، انجام این روش سخت است، بنابراین با احتیاط در معرض خطر خود هستید

لینک : انواع مدل پیراهن زنانه سایت ebay

دکمه بازگشت به بالا