برون مرزی

پیکر شهید مختارزاده در قم تشییع و به خاک سپرده شد

با حضور گسترده اقشار مختلف مردم؛

پیکر پاک و مطهر دانش آموز بسیجی، مدافع امنیت، شهید حسن مختارزاده با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و مسئولان در قم و حرم حضرت معصومه(س) تشییع شد.

به گزارش گروه فرهنگ آنا، پیکر پاک دانش آموز بسیجی حراست حسن مختارزاده عصر دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، روحانیون و مسئولان در حرم حضرت معصومه(س) قم تشییع شد. .

مردم قم امشب 30 آذرماه با حضور در مسجد مقدس قم، پیکر مطهر شهید مدافع حرم را بدرقه کردند و به اجرای آیین های مختلف عزاداری تا حرم حضرت معصومه (س) پرداختند.

پیکر این شهید مدافع امنیت پس از طواف بر حرم مطهر و نورانی اهل بیت و اقامه نماز حجت الاسلام احمد عابدی از اساتید حوزه علمیه قم در حرم مطهر بانوی کرامت آرام گرفت.

من باید بگویم؛ حسن مختارزاده دانشجوی فعال بسیجی واحد فتحین استان قم که از سال 1397 بصورت خودجوش در گردان 602 سپاه محمد رسول الله تهران به عنوان همکار بسیجی مشغول به کار بود مجروح شد. برای آرام کردن اغتشاشات تهران و 22 روز بعد در غروب جمعه 27 آذرماه به کما رفت و به شهادت رسید.

26 آبان وی و برادرش در حال بازگشت از ماموریت آرام سازی در بزرگراه غرب به شرق حکیم 35 متری ابتدای گلستان بودند که بر اثر ریزش نفت و گازوئیل توسط اغتشاشگران دچار حادثه شدند. در مسیر موکب بسیج و ماشین جسدش می گذرد و فرار می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا