اقتصادی

پیشنهادی برای کسب امضاهای طلایی و مشارکت در سیاستگذاری حوزه تجدیدپذیر

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران گفت: “اگر همه فعالان صنعت فعالانه در سازمان مشارکت داشته و نیازهای خود را بیان کنند ، به ساده سازی تصمیمات کمک می کند در حالی که امکان برقراری ارتباط با دارندگان انرژی را فراهم می کند. امضاهای طلایی ‘.

به گزارش ترندونی دکتر. موسوی در نشست انجمن تولیدکنندگان و تأمین کنندگان تجهیزات انرژی “زمینه و فرصت های توسعه منابع تجدیدپذیر انرژی در ایران” در خانه کلاب ، با اشاره به نقش سازمان های بخش خصوصی در زمینه سیاست های تجدیدپذیر. ، اضافه کرد: اگر همه فعالان صنعت نزدیک به سازمان باشند ، فعال سازی سازمان و تأمین نیازهای آنها به ساده سازی راه حل ها کمک می کند.

وی روابط مناسب با مجلس و دولت و همچنین دارندگان امضای طلا را از دیگر پیامدهای حضور فعالان این صنعت در اطراف بدنه دانست و ادامه داد: “خوشبختانه انجمن تولیدکنندگان و عرضه کنندگان انرژی های تجدیدپذیر روابط خوبی با ادارات دولتی دارند. مانند معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری. “این پارک های علم و فناوری دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات صنعت تجدیدپذیر در کشور نوآوری و خلاقیت در زمینه هایی مانند ذخیره انرژی و روش های تأمین اعتبار پروژه است.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن انرژی های تجدیدپذیر ایران گفت: “در نتیجه ، پروژه های این صنعت بسیار گران هستند و لازم است منابع صنعت را از طریق روش های جدید مالی برای توسعه این صنعت و صنعت آن فراهم کنیم. . بازار “

جعفرزاده ، مدیرعامل یکی از شرکت های فن آوری انرژی های تجدیدپذیر نیز در این نشست گفت: ما کار خود را از سال 1974 آغاز کردیم و یکی از استارتاپ های حوزه الکترونیک بودیم و در حال حاضر 1400 نفر مشغول به کار هستیم.

وی با بیان اینکه “ما همیشه با چالش هایی روبرو بوده ایم” ، گفت: “ما برخی از نیازهای بازار داخلی را از طریق پروژه هایی که با همکاری شرکت های مختلف اجرا کرده ایم برآورده کرده ایم.”

جعفرزاده ادامه داد: “با این وجود ، دسترسی به منابع مالی شامل تعداد زیادی قرارداد و ضمانت است و همین ضمانت ها و قراردادها باعث اختلاف در مورد اجرای پروژه ها می شود.”

وی مثالی از این درگیری ها ذکر کرد و گفت: “پروژه ای برای حمایت از پروژه های انرژی های تجدیدپذیر با یکی از مutesسسات تحقیقاتی انجام شد ، اما در پایان ، دانش فنی شرکتی که وی به عنوان شرکت نوپا در آن شرکت داشت ، بود. دزدیده شده! “

مدیر عامل شرکت فناوری بازگشت تجهیزات به عنوان چالشی دیگر برای مبتدیان دانست و گفت: “من چندین شرکت نوپا را می شناسم که تجهیزات خود را پس دادند اما توانایی خرید آن را نداشتند و هدف نامه آنها اجرا شد و این شرکت ها . نابود.

جعفرزاده افزود: بزرگترین چالش شرکتها در زمینه منابع تجدیدپذیر قیمت انرژی است و تا زمانی که قیمت انرژی واقعی نشود ، زنجیره اقتصادی این صنعت که شامل شرکتهای نوپا ، شرکتها و تولیدکنندگان است ، نخواهد بود. قادر به زنده ماندن است. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا