حوادث و رویدادها

پیام تبریک نجار برای روز خبرنگار

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در آن روز در بیانیه ای از روزنامه نگار استقبال کرد.

به گزارش ترندونی ، متن کامل گزارش اسماعیل نجار ، رئیس سازمان مدیریت بحران به مناسبت 17 مرداد به شرح زیر است:

“هیچ زندگی به جز اخبار وجود ندارد ، هر کس سعی می کند اخبار زندگی خود را تکمیل کند

روزنامه نگاری محصول اعتماد ، صداقت ، مسئولیت ، فداکاری ، شفقت و شجاعت و صداقت است ، به ویژه در دنیای مدرن ، جایی که چاشنی خرد ، روشنگری و سرعت کاملاً و دقیق با هم آمیخته شده است. امروز مأموریت و وظیفه خبرنگار به تاریخ آموزش تبدیل شده و متوجه جریان خالص انقلاب است که می تواند گام دوم انقلاب را با تبیین آرمانهای والای امام بزرگوار و افکار یک رهبر عزیز نبوی تسهیل کند. به ، اولویت دادن به شفافیت در عمل و حرکت. بگذارید اسلام یک شاهکار گرانقدر و شکوفایی ایران باشد و به همراه سربازان حوزه و دانشگاه برای دفاع از ارزشهای انقلاب – مانعی برای تهاجم فرهنگی به غرب ، که از آن به عنوان یک جنگ خفیف تعبیر می شود.

امروزه یک خبرنگار تنها به یک جریان ، روزنامه و وب سایت تعلق ندارد. علاوه بر این ، N ، پر و استاد این هدف را مقدس و این مقدس می دانستند.

با تبریک این روز به همه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه ، یاد و خاطره شهید صارمی و مرحوم این مجموعه را که بسیار غیور و صادق هستند به یاد می آورم و از همه زحمات و خدمات بی پایان روزنامه نگاران ، به ویژه کسانی که در اخبار فاجعه اطلاعات دقیق و معتبر و درک شرایط پیچیده کارکنان دولت که از خطرات طبیعی ناشی می شود ، متقاعد کردن ، روشن و روشن ساختن افکار عمومی برای کاهش درد قربانیان تصادفات و اطلاع رسانی به دیگر ایرانیان نوع دوست با ما. سرما و گرما ، کوه ها و دشت ها و من در بیابان قدم می زنم ، قدردانی می کنم و تشکر می کنم.

اسماعیلیان نججارس
رئیس سازمان مدیریت بحران »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا