فرهنگ و هنر

پیام‌هایی برای علی‌اکبر رنجبر و سردار علی ناظری

خانه کتاب و ادبیات ایران درگذشت علی اکبر رنجبر کرمانی را تسلیت گفت. مدیر خانه کتاب و ادبیات ایران نیز در بیانیه ای درگذشت پدر سردار علی ناظری را تسلیت گفت.

به گزارش ترندونی ، خانه کتاب و ادبیات ایران درگذشت علی اکبر رنجبر کرمانی (تحقیقات تاریخی) را تسلیت گفت و در این گزارش نوشت: «اخبار علی اکبر رنجبر کرمانی (نویسنده ، مترجم و مورخ معاصر) در سوگ علمی و جامعه فرهنگی

این مورخ آثار متأخر ، به عنوان مثال ، “رنگ شفق مسی. وی خاطرات سید کاظم موسوی بجنورد ، افتخار شیعیان و دفتر خاطرات امام خمینی (س) را نوشت و کتاب بررسی حق بازگشت فلسطینیان از منظر حقوق بین الملل را ترجمه کرد.

“خانه کتاب و ادبیات ایران تسلیت خود را به اهالی علم ، فرهنگ و خانواده مرحوم علی اکبر رنجبر کرمانی اعلام می کند و طول عمر بازماندگان را به همراه سلامتی و تندرستی از خداوند متعال خواستار است.”

ایوب دهقانکار ، مدیر کل خانه کتاب و ادبیات نیز درگذشت سردار علی ناظری (پدر فعال کتاب انقلاب و دفاع مقدس ، رئیس هیئت مدیره انجمن ناشران دفاع مقدس و مدیر فاتحان) را تسلیت گفت. انتشارات).

در متن این گزارش آمده است:

برادر عزیز

گرب آقای سردار علی ناظری

درگذشت پدر گرامی و م believersمنان را تسلیت می گویم. خداوند متعال روح پاکش را با استادش علی (ع) محشور کند و به بازماندگان صبر و شکیبایی عطا فرماید ».

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا