استان ها

پروژه های نفت و انرژی با حفظ ضوابط محیط زیستی اجرایی شود / تبدیل قشم به هاب انرژی از نظر استراتژیک برای کشور اهمیت دارد

به گزارش ترندونی از قشم، دکتر افشار فتح الهی در بازدید از برخی پروژه های نفت و انرژی منطقه آزاد قشم که با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد، بر لزوم توسعه فعالیت های اقتصادی تاکید کرد. بسته به ظرفیت منطقه

رئیس سازمان منطقه آزاد کشم در این بازدیدها، تبدیل قشم به قطب ذخیره و صادرات نفت، فرآورده های نفتی و انرژی را موضوعی راهبردی برای کشور دانست.

طبق فتح الهی; استفاده از مهندسین بومی و نیروی انسانی متخصص برای راه اندازی و اجرای پروژه های نفت و انرژی قشم نشانه پیشرفت روزافزون کشور در عرصه های مهم و کلان اقتصادی است.

وی گفت: موضوع برنامه ریزی احداث خط انتقال نفت از پایانه بلندمدت نفت برای صادرات باید در اولویت قرار گیرد.

فتحاس الهی همچنین بر لزوم تولید محصولات باکیفیت برای کاهش آلودگی های زیست محیطی در منطقه و همچنین حمایت منطقه آزاد قشم از فعالیت های اقتصادی برای ایجاد توسعه پایدار و اشتغال پایدار در این جزیره تاکید کرد.

رئیس سازمان منطقه آزاد کاشمو روز پنجشنبه در بازدید سرزده از محل ساخت اسکله توریستی کندل نیز دستورات ویژه ای را برای تسریع در روند ساخت و سامان دادن به پارکینگ خودروها در کنار برنامه های خود صادر کرد.

فتح الهی بیان کرد: ساماندهی و بهسازی مقاصد گردشگری جزیره قشم به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران باید به سرعت اجرایی شود.

بر اساس این گزارش، رئیس سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان، مدیران و مشاوران سازمان برخی از پروژه های نفت و انرژی فعال در شرکت بین المللی پتروشیمی قشم (کیپکو) پایانه نفتی طولانی مدت. در جزیره شمالی شرکت نفت قشم از سایت پیش بینی شده هاب پتروشیمی سلخ، اسکله حرا و پالایشگاه پارس بهین بازدید کرد.

اجرای طرح های نفت و انرژی با استانداردهای زیست محیطی/ تبدیل قشم به قطب انرژی برای کشور اهمیت راهبردی دارد.

اجرای طرح های نفت و انرژی با استانداردهای زیست محیطی/ تبدیل قشم به قطب انرژی برای کشور اهمیت راهبردی دارد.

46

دکمه بازگشت به بالا