فرهنگ و هنر

پرداخت هزینه های معیشتی به تعدادی از جانبازان زیر 25 درصد

پرداخت هزینه های معیشتی به تعدادی از جانبازان زیر 25 درصد

نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهدا و جانبازان از شناسایی چند جانباز با کمتر از 25 درصد مشکلات مالی و اقتصادی خبر داد و گفت: این عزیزان به زودی در قالب کمک های مالی حمایت های لازم را دریافت می کنند. زندگی ماهانه “.

به گزارش ترندونی ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات جانبازان ، اظهار داشت: برخی از جانبازان کمتر از 25 درصد و جانبازان بدون درآمد هستند و یا حقوق دریافت نمی کنند. ” برخی از این عزیزان به دلیل مشکلات اقتصادی و مالی کشور با مشکلات بسیاری روبرو هستند و به دلیل این مشکل ، این شهدای عزیز شناسایی و به زودی کمک هزینه ماهانه دریافت می کنند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به انتصاب سال 1399 به عنوان سال “جهش در تولید” از سوی مقام معظم رهبری ، گفت: جانبازان عزیز مانند همیشه نقش مهمی در پیشبرد و تحقق این شعار دارند و تلاش شما در تولید قطعاً به اقتصاد کشور کمک خواهد کرد. ” .
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر لزوم بنیاد برای حمایت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: این بنیاد همواره در سال های اخیر کارهای زیادی را در زمینه ایجاد شغل برای جانبازان انجام داده است و این تلاش باید در ادامه باشد سال جدید “. پیداش کن
والمسلمین شهیدی ، حجت الاسلام ، گفت: شهدا عمدتاً با استخدام عزیزان در دستگاه های دولتی و ایجاد شغل با فراهم آوردن تسهیلات به کار می روند. شهدا باید کاملاً تحقق یابد. با این حال ، باید توجه داشت که در سالهای اخیر ، میزان اشتغال در سازمان های دولتی به شدت کاهش یافته است و همین امر باعث محدودیت های بیشتر در زمینه اشتغالزایی شده است.
معاون رئیس جمهور با اشاره به تعداد مشاغل ایجاد شده برای جانبازان ، اظهار داشت: در سال 2009 تقریباً 15 هزار شغل برای جانبازان ایجاد شده است که از این تعداد 9000 مورد مربوط به خود اشتغالی و اجرای پروژه های کارآفرینی و مابقی است. مربوط به مشاغل. ” بدین ترتیب تعداد مشاغل ایجاد شده برای جانبازان در دولت تدبیر و امید 133 هزار نفر بود که از این تعداد حدود 77000 نفر برای اشتغال و مابقی برای پروژه های خود اشتغالی و کارآفرینی بوده است.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهدا و جانبازان همچنین درباره خدمات ارائه شده به جامعه ایثارگر در حوزه مسکن گفت: بانکها از تسهیلات بانکی با اعتبار کلی 2.778 میلیارد تومان استفاده کردند. از این تعداد 34 هزار و 700 مورد مربوط به تسهیلات خرید مسکن و مابقی توسط جانبازان واجد شرایط در قالب تسهیلات ساخت و ساز استفاده شده است. علاوه بر این ، با نظارت و توافق های صورت گرفته با سازمان ملی زمین و مسکن و با توجه به امکاناتی که در هر استان در سال 2009 وجود دارد ، واگذاری زمین و پرداخت ریال ما در ازای زمین بیش از 3600 انجام شده است جانبازان
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا