استان ها

پای کاندیدای اصلح یعنی جلیلی ایستاده‌ایم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری ترندونی، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جمع حامیان سعید جلیلی در مصلای تهران گفت: به روح آیت الله رئیسی، به روح آل هاشم، به روح مالک رحمتی، به روح شهید امیرعبداللهیان و شهدای کادر پرواز و شهید موسوی درود می‌فرستیم.

وی ادامه داد: می‌دانید که در معرض یک مراجعه بودم اما وقتی اصلحی هست ما تابعیم. چند ساعت به پایان تبلیغات مجاز مانده و ساعت کاری نیست. به عنوان شخص خودم و یکی از ارادتمندان آقای جلیلی اعلام می‌کنم پای کاندیدای اصلح ایستاده‌ایم.

فتاح با اشاره به برگزاری آخرین مناظره تلویزیونی نامزدان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شب گذشته، افزود: جلیلی مخصوصا دیشب نشان داد که برنامه دارد. به عنوان یک کارشناس عرض می‌کنم و به عنوان کسی که سه حکم از طرف رهبر معظم انقلاب گرفته‌ام، همه بدانند که جلیلی برنامه دارد.

وی با اشاره به تجارب مدیریتی خود در کمیته اماد امام خمینی و سازمان بهزیستی یادآور شد: جلیلی حامی مستضعفان و کارگران است و اطمینان دارم با حضور جلیلی مددجویان، کارگران و مستضعفان با امید به ایشان نگاه خواهند کرد. او بازمانده از راه جانبازان است و به فضل الهی با حضور جلیلی این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

فتاح در بخشی از سخنان خود به زبان آذری مردم را به رأی دادن به جلیلی دعوت کرد و گفت: یاشاسین آذربایجان؛ یاشاسین ایران.

وی اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که از دل نظام شخصی آمده که ساده و دارای اخلاص است. آنها از اخلاص و سادگی جلیلی می‌ترسند.

فتاح اظهار داشت: اعتقاد داریم که نصرت و پیروزی از آن خداوند است و به فضل الهی راه حزب الله، راه نظام اسلامی، راه رهبری عزیز و راه مقاومت و عزت با حضور جلیلی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا