جامعه و خانواده

وزش باد خیلی شدید و خیزش موقت گرد و خاک در تهران/کاهش میدان دید در جاده‌ها

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید برای ساعاتی از امروز تا فردا هشدار زرد داد.

به گزارش ترندونی، اداره کل هواشناسی تهران هشدار داد رنگ زرد با توجه به فعالیت سامانه بارشی و وزش باد شدید و در برخی ساعات وزش باد بسیار شدید، گرد و غبار موقت، احتمال رگبار و رعد و برق در جنوب و غرب استان و گاهی رعد و برق در مناطق شمالی و مرکزی و بارش شدید باران و رعد و برق در ارتفاعات تهران. از بعد از ظهر پنجشنبه (4 آوریل) تا صبح جمعه (12 آوریل) گزارش شده است.

در چنین شرایط جوی احتمال شکستن درختان و نهال های فرسوده، آسیب دیدن سازه های موقت و سست، آسیب به سطح گلخانه، خطر سقوط اجسام و تابلوهای تبلیغاتی، احتمال گرد و غبار و کاهش موقت دید افقی وجود دارد. ممکن است رخ دهد. و خطر رعد و برق و تگرگ در مناطق آسیب پذیر.

اداره کل هواشناسی استان تهران برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، مقاوم سازی سازه های موقت و پوشش گلخانه ها، پرهیز از گلایدر و هواپیماهای سبک، پرهیز از کوهنوردی و کوهنوردی، پرهیز از کار بر روی سازه های بلند، عدم حرکت در نزدیکی سازه های ناتمام و احتیاط در جاده ها به دلیل کاهش میدان فعالیت خواهد کرد. دید.

به گزارش ترندونی، یک هشدار زرد نشان می دهد که ممکن است پدیده های جوی رخ دهد که ممکن است در سفر و فعالیت های روزانه اختلال ایجاد کند. هدف از این هشدار افزایش آگاهی عمومی است تا آنها آمادگی مقابله با پدیده های جوی کمی شدیدتر از حد معمول را داشته باشند. از سوی دیگر مسئولان نیز از این هشدارها آگاه هستند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا