ورزش و تندرستی

وزارت ورزش و جوانان از ایده های نو ظهور حمایت می‌کند

احمدی: وزارت ورزش و جوانان از ایده های نو ظهور حمایت می‌کند

کاوه احمدی گفت: اگر بخواهیم کار کنیم حتی با وجود محدودیت‌های مالی می‌شود کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی، کاوه احمدی در مراسم رونمایی از  نخستین دوره  رقابت‌های کیش گیمز اظهار داشت:در بیانیه گام دوم انقلاب ایشان ٤٠ بار جوان ایرانی و ٢٠ بار تاکید برای امید و اعتماد داشته اند ،پس می‌توان  با نگاه جوان باور و جوان یاور کار کرد.

احمدی خاطرنشان کرد: همین برگزاری مسابقات نوروز گیم بانوان که با فرصت کوتاه معاونت بانوان با تکیه بر مدیران جوان خود و حمایت وزیر محترم و معاونت‌های ذیربط وزارت ورزش و جوانان توانست خوب بدرخشد. پس با تکیه بر روحیه جوانگرایی با وجود کمبودها هم می شود کار کرد.

وی افزود: فکر می‌کنم در دوره جدید وزارت ورزش و جوانان این اتفاق تقریبا رخ داده است. در برخی موارد نقطه ضعف‌هایی بوده ولی نقطه قوت‌هایش  در همین وزارت ورزش بیشتر دیده می‌شود،نگاه کنیم به اتفاقاتی مانند ظهور فدراسیون جدید  ورزش های دریایی و ساحلی است.

وی تصریح کرد: خیلی از منتقدین می‌گویند چرا باید تعداد فدراسیون‌ها افزایش پیدا کند نگاه کمی و کیفی نداشتند. این اتفاقات در دوران وزیری رخ داده است که خودش ورزشکار ، اخلاق مدار  و از برندهای ورزش ایران محسوب می‌شود. 

کاوه احمدی تاکید کرد: با شناختی که از دکتر شجیع دارم در همین ابتدای کار در تلاش است مسابقات کیش گیمز را برگزار کند این نشان می‌دهد که اگر بخواهیم کار کنیم حتی با وجود محدودیت‌های مالی می‌شود کار کرد.

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا