جامعه و خانواده

همه دانش آموزان باید امتحان غیر حضوری بدهند/برگزاری حضوری برخی امتحانات با اجازه ستاد کرونا

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما اعلام کرده ایم که امتحانات به صورت غیر حضوری و با استفاده از مهارت های مختلف موجود اعلام شده است ، گفت: اگر مشکلی وجود ندارد و البته از دستورالعمل های بهداشتی پیروی کنید “تست” را “شخصاً” انجام دهید.

به گزارش ترندونی ، محسن حاجی میرزایی در هفته پانزدهم جلسه گفتگو که با حضور مدیر سراسری حوزه های علمیه برگزار شد ، درباره امتحانات دانشجویی در دی ماه گفت:

وی افزود: به دلیل برخی از دوره های حرفه ای و کلاس های اول و دوم دبستان ، به دلیل ویژگی های ما ، به آنها اجازه دادیم شخصاً با هماهنگی ستاد پاسخ گویی کرونا مشکلات را آزمایش کنند و تمام دستورالعمل های بهداشتی را دنبال کنند. مقررات و مجوزهای لازم از ستاد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما می خواهیم مجوز عمومی را بگیریم که ستاد اجازه عمومی حضور در امتحانات را به مردم نداده است ، اظهار داشت: بنابراین امسال قالب امتحان ما به صورت حضوری خواهد بود و همه دانش آموزان باید شخصاً در این امتحان شرکت کنند. دادن.

حاجی میرزایی ادامه داد: “اگر مدارس اجازه دهد ، فقط هنرستان ها و مدارس ابتدایی كه توانایی آنها باید برآورده شود ، می توانند شركت كنند.” اگر ستاد اجازه ندهد ، آنها نیز در دسترس نیستند. در اسرع وقت شخصاً مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با فروش شرکت کنندگان در آزمون در شبکه های اجتماعی و دریافت پول از معلمان گفت: “وقتی وارد یک اکوسیستم جدید می شویم ، این خواسته های خود را دارد و در این اکوسیستم ، فعالان بخش خصوصی در تلاشند راه حل های خود را ارائه دهند.” در Shade ، ما امکانات مورد نیاز آزمون را فراهم کرده ایم و طی 10 روز آینده ، این قابلیت ها توسعه یافته و کیفیت آزمون بهتر خواهد شد ، بنابراین نیازی به استفاده از پیشنهادهای خارجی نیست.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: البته اگر ما می خواهیم از وجود راه حل های دیگر اطمینان حاصل کنیم ، اجازه دادیم از آن استفاده کند. شاد از اولین روز هفته هر روز ظرفیت خود را توسعه می دهد و طی 10 روز آینده چندین قابلیت جدید معرفی می شود که فرصت های خوبی را برای معلمان فراهم می کند.

حاجی میرزایی در پاسخ به سوالی در مورد سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه شهید رجایی گفت: ما دانشگاه راجب دبیر رجایی و فرهنگیان نیرو را برای مبلغ سهمیه ویژه استخدام خواهیم کرد. بعضی اوقات دانشگاه رجایی بیش از سهمیه دانشجویی رایگان می گرفت ، اما پذیرفته شدگان در سهمیه اختصاص یافته جذب می شوند.

وی در مورد وضعیت استخدام خرید خدمات و جابجایی نیز گفت: طبق قانون شهریه ها تا سال 1991 و برای جابجایی ها تا سال 1992 اخذ می شود و طبق مقررات اقدامات انجام می شود. برای کسانی که از سال 1992 در آموزش و پرورش همکاری کرده اند ، جاده دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 اساسنامه است. البته اگر آنها قدیمی باشند ، آنها را به حد مجاز شرکت در آزمون اضافه خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در مورد قیمت آب ، برق و گاز مدارس نیز گفت: در قانون بودجه چند سال گذشته مقرر شده است که قیمت آب ، برق و گاز طبق الگوی مصرف آزاد باشد. در برخی از مدارس ، ممکن است تعداد دانش آموزان افزایش یافته باشد ، بنابراین ما با وزارت نیرو و نفت توافق کردیم که متناسب با تعداد دانش آموزان ، الگوی جدیدی ایجاد کنیم. آب ، برق و گاز هیچ مدرسه ای متوقف نمی شود. برخی از آنها مربوط به مطالبات سالهای گذشته است که قرار است تسویه شود.

حاجی میرزایی در ادامه با بیان اینکه مشارکت مدیر حوزه علمیه در جلسه امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفت و رهبری وی به نفع همه مناطق و مدیران بود گفت: آموزش و پرورش باید دوباره آموزش ببیند و آماده شود تا مسئولیت اجتماعی را به عهده بگیرد برای کیفیت بهتر زندگی ، او بیشتر درگیر است و توسعه جامعه و حفاظت از خطر

وی افزود: این افراد باید از طرق مختلف آموزش ببینند. به نسل جدید باید از نظر اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی ، علمی و اخلاقی ، دینی و دینی آموزش داده شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این نهاد آموزشی ارتباط مشترکی با مناطق مختلف کشور دارد ، گفت: مردم باید برای زندگی آماده باشند تا نقشی موثر و فعال داشته باشند. سند تحول بنیادین تصریح می کند که آموزش و پرورش باید در شش زمینه متعادل انجام شود و یکی از آنها حوزه دینی و اخلاقی است که حوزه مشترک فعالیت و کلام ماست. اقدامات خوبی در سالهای اخیر شکل گرفته است و ما در تلاش هستیم آن را به درستی ادامه دهیم.

به گزارش ترندونی ، آیت الله اعرافی ، مدیر سمینارهای سراسر کشور ، به خبرنگاران گفت که همه ما می دانیم که آموزش یک نهاد بخشی نیست ، بلکه یک نهاد بین بخشی است که همه نهادها با آن نیاز به تعامل و ادغام دارند. متکلمان وظیفه خود را در خدمت معلمان و دانش آموزان و تأمین نیازهای فعلی می دانند.

وی افزود: طی یک دهه گذشته کادرهایی در زمینه آموزش و پرورش تشکیل شده اند و هر روز در حال پیشرفت هستند. در سالهای اخیر ، این رابطه با 40 محور تبدیل به یک برنامه 5 ساله شده است.

اعرافی گفت: “من از حوزه علمیه بخاطر خدمات آموزشی و تلاشهای آن در طول روزهای کرونا تشکر می کنم.” – کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرده است و تلاش همکاران در آموزش و پرورش برای کاهش آسیب نیز ستودنی است. “ما واقعاً تشکر می کنیم و امیدواریم که به دلیل اهمیت استراتژیک آموزش ، همه ما با هم ارتباط برقرار کرده و همکاری کنیم تا فرزندان گرانقدر ما بتوانند قله های علم ، دانش ، اخلاق و بینش را فتح کنند.

وی با اشاره به اینکه چندین سال است که پروژه امین در حال اجرا است ، افزود: “ما شاهد حضور آگاهانه ، از قبل آماده شده و هماهنگی کامل خواهران و برادران جوان در مدارس برای تبیین مسائل دینی و تعالیم الهی هستیم و در این پروژه حدود 3000 مدرسه درگیر هستند. ” . پروژه روشنا نیز در حال اجرا است. اخیراً یک پروژه مشترک در دانشگاه فرهنگیان شکل گرفت و شعبه ای در قم فعال شد و چند صد دانشجو در حال تحصیل و برنامه ریزی برای حضور در آموزش و پرورش با اسناد رسمی ارائه شده توسط دانشگاه فرهنگیان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا