حوادث و رویدادها

هشدار هواشناسی نسبت به وقوع رگبار در ۱۱ استان

آفتاب نیوز:

سازمان هواشناسی هشدار زرد صادر کرده است: باران و رعد و برق گاهی اوقات بعد از ظهر و اوایل عصر (20 ژوئن) ، گاهی اوقات با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در شرق هرمزگان ، جنوب سیستان و بلوچستان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ارتفاعات استان های مازندران ، قزوین ، البرز و تهران ، فردا (21 ژوئن) در استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زنجان ، ارتفاعات استان های قزوین ، البرز ، تهران ، گیلان و مازندران و پنجشنبه (22 ژوئن). پیش بینی شده در آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، زیانجان ، ارتفاعات گیلان ، مازندران ، قزوین.

شرایط آب و هوایی حاکم می تواند سطح رودخانه ها ، سیل بزرگراه های عمومی ، اعتصاب های صاعقه و تگرگ را افزایش دهد. در این حالت ، سازمان هواشناسی توصیه می کند از غواصی در کنار رودخانه ها و کانال ها و محدودیت های صعود جلوگیری کنید.

هنگامی که یک سازمان هواشناسی هشدار زرد صادر می کند ، به این معنی است که پدیده های جوی رخ می دهد که می تواند باعث اختلال در سفر و فعالیت های روزانه شود. این هشدار برای اطلاع رسانی به مردم در نظر گرفته شده است تا بتواند برای مقابله با پدیده های جوی که کمی شدیدتر از حد معمول هستند ، آماده شود. از طرف دیگر ، مقامات از این هشدارها آگاه هستند تا در صورت لزوم بتوانند اقدامات لازم را در نظر بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا