نیازسنجی طرح‌های عمرانی محلات تهران

طرح‌های عمرانی و بودجه ریزی از طریق شبکه معتمدان در محلات شهر تهران نیاز سنجی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درنشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران گفت: معتمدان محلات، مشکلات محلی را اعلام می‌کنند و نظام‌نامه مسائل محلات با تاکید بر بخش‌های عمرانی شهر تهیه و تدوین خواهد شد تا علاوه بر رفع مشکلات، در سیاست‌گذاری‌ها نیز استفاده شود. نیازسنجی طرح‌های عمرانی محلات تهران

محمد آقامیری با بیان اینکه در این جلسات قرار است مشکلات را با نظر نخبگان و معتمدان محلات هدفمند شناسایی کنیم، افزود: پیگیری مشکلات محلات و خواسته‌های مردمی درحوزه‌های مرتبط با امور شهری پیش از برگزاری این نشست‌ها از طریق ارتباط مستقیم با مردم در مساجد صورت می‌گیرد و توانستیم با حضور در مساجد، برخی مشکلات مردم را از نزدیک شناسایی و برای رفع آن‌ها تلاش کنیم.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ملاقات مردمی در مساجد، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مساجد برای دریافت نظرات نخبگان و معتمدان محلات درباره گزارش عملکرد مناطق درحوزه‌های مرتبط با شهرداری، این نشست‌ها را نیز طراحی کنیم تا بتوانیم نظام نامه مسائل محلات را تدوین کنیم.

محمد آقامیری درعین حال خواستار شرح جزییات مشکلات محلات به صورت مکتوب شد و گفت: از طریق شبکه معتمدان محلات درگروه‌های مجازی که برای هر منطقه در پیام‌رسان‌ها تشکیل خواهد شد، این مطالب را بارگزاری کنید تا تک‌به‌تک مسائل رسیدگی و ساماندهی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: ارزیابی ساختارها، فرآیندها، تعاملات، نوع عملکرد و برنامه‌های مرتبط با حوزه مشارکت‌های اجتماعی در محلات و مناطق و در نهایت تسهیل و گسترش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در مقیاس محله از دیگر اهداف ما از تشکیل مجمع مشورتی تخصصی با محلات است.

دکمه بازگشت به بالا