جامعه و خانواده

نگرانی‌هایی در زمینه تامین اعتبارات در شهرداری تهران وجود دارد

یکی از اعضای شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری باید برای تامین اعتبار اقدام موثری انجام دهد، گفت: اجرای پروژه هایی مانند LRT امری خوب و مطلوب است اما طی هفت ماه گذشته تنها 52 درصد از بودجه شهرداری تامین شده است. صرف شده است. محقق شده است. وجود دارد.

به گزارش ترندونی، حبیب کاشانی در بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با ارائه گزارش معاون عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه شاید یکی از ایرادات مربوط به ناقص بودن گزارش ها به دلیل کمبود وقت باشد، گفت: امکان پذیر است. که نمایندگان مجلس نخواهند توانست محتوای خود را ارائه دهند، و ارائه گزارش توسط نمایندگان پارلمان اروپا می تواند منجر به سردرگمی بیشتر شود.

وی افزود: اجرای پروژه هایی مانند LRT کار خوبی است اما اینکه در 7 ماه گذشته تنها 52 درصد از بودجه شهرداری اجرا شده است نگرانی هایی را برای تامین اعتبار ایجاد می کند و اگر شهرداری اعتباراتی داشته باشد اینطور نیست. مشکل و امید است که مدیریت شهری اعتبار اقدام موثری انجام دهد.

وی همچنین از معاونان شهرداری به ویژه عمران خواست تا در نظرات خود دقت کنند.

کاشانی خطاب به معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در اظهارات معاون عمرانی شهرداری تهران آمده است که در سال 1405 بنزین به قیمت خرید 140 هزار تومان می رسد، بنابراین گفتن چنین حرف هایی در شورا مناسب نیست. تریبونی که موضعی مشروع و واقعی است «این محتوا را تغییر دهید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا