برون مرزی

نساجی در ورزشگاه آزادی به مصاف حریفان آسیایی‌اش می‌رود/ ممکن است میزبانی ما در ایران نباشد!+ فیلم

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت:تیم فوتبال نساجی در ورزشگاه آزادی از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، صادق درودگر در حاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر گفت: امیدوارم لیگ خوبی باشد آن هم با این دستورالعمل جدید فکر می‌کنم مقداری در واقع تیم‌ها نزدیک تر شوند تا بتوانیم لیگ پویا و خوبی تقدیم مردم کنیم. بالاخره لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های آسیا برای ما بسیار مهم است و برای همین هم باید طوری بازی‌ها برگزار شود تا همه لیگ ما از آن به خوبی استفاده کنند.

مدیرعامل باشگاه نساجی در خصوص جذب یک بازیکن برزیلی گفت: ما یک بازیکن برزیلی به خدمت خواهیم گرفت و تا روز سه‌شنبه به ایران می‌آید و پس از آن هم یک بازیکن دیگری هم خریداری خواهیم کرد. ما هنوز در لیست خودمان جا داریم تا بتوانیم بازیکنان دیگری را به خدمت بگیریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه محل برگزاری بازی‌های این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز قرارداد ورزشگاه آزادی امضا شد. ضمن اینکه بازی‌های خود در لیگ برتر را هم در ورزشگاه وطنی برگزار خواهیم کرد. البته امیدواریم این روزشگاه را برای بازی‌های بین‌المللی هم ارتقا دهیم. یک نکته تاریک وجود دارد اگر در ورزشگاه‌هایی که میزبان هستیم نتوانیم سیستم کمک داور ویدئویی داشته باشیم ممکن است میزبانی ما در ایران نباشد و باید فدراسیون این مساله را حل کند. 

صحبت‌های کامل او را در زیر ببینید:

گروه تحریریه علوم بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای پیچیده جهانی. با استفاده از تحلیل‌های کیفی و دقیق، شما را در جریان تغییرات جهانی قرار می‌دهم. با روشی آمیخته از روش‌های روزمره و نظری، به شما مطالب جذابی درباره اتفاقات جهانی ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا