ورزش و تندرستی

نتایج روز سوم لیگ برتر ‌بوکس/ پیروزی لرستانی‌ها در جدال مدعیان

تیم پلیمر خلیج فارس لرستان موفق شد در حساس ترین دیدار سومین روز بوکس لیگ برتر برابر هیئت چوزستان به پیروزی برسد.

به گزارش ترندونی ، امروز (چهارشنبه) 2017. در ماه مارس اراک به یاد حاج قاسم سلیمانی میزبان سومین روز لیگ برتر بود. در حساس ترین مسابقه تیم پلیمر خلیج لرستان با نتیجه 5-3 نماینده چوزستان را شکست داد.

بدین ترتیب در مسابقات گروه A ، هیئت بوکس کرمانشاه و تیم باران پل اراک تیم خدمات اتومبیل بیمه حکمت و قبادی تیم های اردبیل را با نتیجه 5-3 شکست دادند.

در دیدار بعدی در گروه B امروز ، تیم سران اکو خراسان رضوی با نتیجه 6 بر 2 از سد واریان جهرم فارس عبور کردند تا به اولین پیروزی خود در لیگ برسند.

با این حال ، در سخت ترین مسابقه امروز تیم های مدعی پلیمر خلیج لرستان و هیئت بوکس خوزستان ، شاگردان مرتضی سپهوند با نتیجه 5-3 برنده پلیمر شدند و خود را به عنوان رهبر گروه معرفی کردند.

در طول مسابقه ، امید احمدی صفا و سجاد محمدپور در ابتدا دو پیروزی در پلیمر به دست آوردند ، اما سپس بوکسور المپیک ایرانی دانیل شاهبخش در یک مبارزه نزدیک با دیمیتری آسانوف پیروز شد تا اولین پیروزی چوزترین را بدست آورد.

با دو پیروزی دیگر – مسلم مقصودی و احسان روزبهانی – چوزستانی ها 2-3 برتری پیش افتادند اما در پایان این تیم پلیمر لرستان بود که با درخشش سید شاهینو موسوی ، میثم قشلاقی و مجید جمشیدوند 5 بر 3 پیروز شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا