عمومی

نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حسین مؤمنی ظهر شنبه در یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان اظهار کرد: باید سبک زندگی شهیدان تبیین شود و امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و در اجرای وصیت نامه‌های آنها کوشا باشیم.

وی افزود: انتقال پیام آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

استاد حوزه و دانشگاه هدف دشمنان را با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب دانست و گفت: جهاد تبیین امری ضروری است که همه افراد جامعه باید وارد این عرصه شوند و اجازه ندهند دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.

حجت الاسلام مؤمنی، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشق بسیاری از ملت‌ها و مسلمانان در مقابل زیاده خواهی استکبارجهانی برشمرد و تاکید کرد: تلاش شود این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی شهید سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان گسترش یابد.

وی ادامه داد: رمز اقتدار مسلمانان و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این رویه روز به روز تقویت شود.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین جنایات رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی را محکوم و ضمن اشاره به ترورهای مکرر آنها، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اقدام اخیر خود در ترور نیروهای مستشار ما در سوریه قطعاً اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش فراهم کرده است.

به گزارش آنلاین، بخش برزک کاشان ۱۵۱ شهید، ۵۰۰ رزمنده، شش شهید گمنام، ۲۰ آزاده و ۱۵۰ جانباز دارد.

دکمه بازگشت به بالا