فرهنگ و هنر

مه تا مه؛ یک سال پر از خاطره

ترندونی / بوشهر یک سال از روزی که ترندونی به طور رسمی با کمک جهاد دانشگاهی بوشهر و دفتر مرکزی خبرگزاری دانشجویان ایران وارد استان بوشهر شد ، گذشت.

این صبح روز چهارشنبه 4 اردیبهشت 98 با حضور جمعی از کارمندان و دوستان دفتر منطقه ای ترندونی در استان بوشهر افتتاح شد و اکنون یک سال و نیم از آن روز خوب می گذرد.

اردیبهشت تا اردیبهشت ، سالی مملو از خاطرات و خطرات. از مشکلات و سهولت گرفته تا تلخی و شیرینی. چالش های مداوم در مواجهه با اخبار و تصادفات. در صحنه های مختلف غم و اندوه و شادی حضور داشته باشید و سعی کنید با عدالت و نوشتن در مسیر حقیقت و عدالت قدم بردارید. همه اینها دشوار بود و این مسیر سختی های زیادی داشت ، اما خدا را شکر همه مشکلات کم شد و روزها و ماه ها طول کشید تا به ایستگاه اردیبهشت 99 برسیم.

اکنون ترندونی پایگاه و جایگاه مهمی را در استان بوشهر پیدا کرده است و توانسته است کار و پیشرفت بیشتر و شناخته شده تر و افتخارآمیز داشته باشد و همه اینها به دلیل لطف خدا و عشق به دوستان است.

هم اکنون دفتر منطقه ای خبرگزاری ترندونی در استان بوشهر با 15 کارمند از جمله روزنامه نگار و عکاس در زمینه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی فعالیت کرده و توانسته است از این موارد استفاده کند. ظرفیت های موجود در این زمینه ها تخصص هایی مانند آموزش ، بهداشت ، خانواده ، انرژی ، گردشگری ، محیط زیست ، آب و سایر موضوعات مهم باید تا حد امکان موثر باشد.

انتظار می رود که در سایه توجه الهی و با کمک صاحب اصلی خبر ، وی با موفقیت و سربلندی سفر به این جاده بادی را ادامه دهد و هر ساله در ایستگاه اردیبهشت ، امیدوارم ، با انگیزه و پویا حرکت کند. به سمت خوشبختی و نارضایتی. بیایید به ایستگاه بعدی برویم.

خدا قدمهای ما را بیامرزد و قلم های ما را عادلانه تر از قبل کند. آمین …

* زهره عربی
سردبیر خبرگزاری ترندونی در استان بوشهر

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا