معرفی ژل تقویت ابرو لاکچری کوین

ریزش موی سکه ای یا آلوپسی آره آتا یکی از شایع ترین انواع ریزش مو می‌باشد که ممکن است در ابرو، ریش، موی سر یا حتی نقاط دیگر بدن رخ داده و موجب ریختن کامل موی یک قسمت کوچک از این نواحی شود و اگر به موقع به آن رسیدگی نشود ممکن است به طاسی دائمی منجر شود. بنابراین با توجه به ارزش و اهمیت ابرو در حالت کلی چهره و زیبایی آن، اگر با علائمی از ریزش‌های غیر عادی روبرو شدید، سریعا باید نسبت به درمان اقدام کنید. ما نیز در ادامه به معرفی یک محصول درمانی در این رابطه می‌پردازیم.

ریمل ژل تقویت ابرو لاکچری کوین یک محصول عالی برای تقویت فولیکول‌های ابروی شما بوده و به رویش مجدد و پرپشت شدن ابروها کمک می‌کند. این محصول تولید ایران تحت لیسانس فرانسه می‌باشد و در افزایش زیبایی و سلامت مو تاثیر بسیار زیادی دارد. این محلول در حجم 4 میل تولید شده و دارای ویژگی‌های بسیار خاص می‌باشد

اثرگذاری، ساختار و مواد تشکیل دهنده

ژل تقویت کننده ابرو لاکچری کوین مدل 110 تحت لیسانس فرانسه با فرمولاسیونی قوی حاوی سبوس برنج قهوه‌ای و سبوس چند غله، بیوتین، کرچک و چندین ماده موثر دیگر به خوبی می‌تواند فولیکول‌های نواحی خالی شده از موی ابرو را تقویت نموده و بازسازی کند. این محلول غنی از ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها و آمینواسیدهای مورد نیاز پیاز ابرو بوده و روند رشد و تکثیر ابروها را تسریع می‌کند.همچنین با تغذیه رسانی مناسب به ریشه ها و تارهای ابرو، از ریزش ممانعت کرده و افزایش ضخامت و پرپشتی ابروها را به دنبال دارد. مواد موثره این ژل با تحریک رویش مجدد موها، ابروان یکدست و حجیم را برای شما به ارمغان آورده و خواص نرم‌کنندگی آن با بهبود وضعیت پوست و موی منطقه ابرو، از ریزش مجدد جلوگیری کرده و زمینه‌ساز رشد تارهای موی جدید می‌باشد. تمامی خانم‌ها و آقایان با هر نوع پوست می‌توانند از این محصول استفاده کرده و ابروهای از دست رفته خود را بازیابی نموده و به آن‌ها حالتی زیبا بدهند.

ژل تقویت ابرو لاکچری کوین دارای چه خواصی است؟

این ریمل ابرو لاکچری کوین به واسطه خواص بی نظیری که دارد، در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین محلول های ژل تقویت ابرو تبدیل شده است، این محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین فولیکول های مو را تقویت کرده و باعث رشد سریع موهای ابروی شما می شود. ژل تقویت ابروی لاکچری کوین حاوی گروه خاصی از ویتامین های طبیعی است، که باعث نرمی و لطافت موهای ابروی شما نیز می شود. قیمت ژل ابرو لاکچری کوین در مقایسه با خواص بی نظیر آن کاملا مناسب و اقتصادی است.

روش های تقویت ابرو

ابروهای پرپشت، یکی از عوامل مهم در زیبایی صورت هستند. در نتیجه می‌تواند روی روحیه و اعتماد به نفس شما تأثیر مستقیم بگذارد. در ادامه چند راهکار برای داشتن ابروهای پرپشت را بررسی می کنیم:

مراقبت از ابروها: برای داشتن ابروهای پرپشت، ابتدا باید مراقبت دقیق از آنها داشته باشید. شامل اصلاح منظره، شانه زدن، شستشو و نرم کردن است.

استفاده از روغن‌های طبیعی: استفاده از روغن‌های طبیعی مانند روغن کرچک، روغن کنجد، و روغن خراطی، به آنها حالت درخشان و نرمی می‌دهد و برای رشد مجدد مو، بسیار مفید است.

تغذیه مناسب: تغذیه مناسب می‌تواند به داشتن ابروهای پرپشت کمک کند. برای مثال، مصرف غذاهایی که حاوی ویتامین‌های A، C، E و پروتئین هستند می‌تواند برای رشد موهای ابرو مفید باشد.

استفاده از محصولات تقویت کننده: استفاده از محصولاتی مانند ژل تقویت ابرو لاکچری کوین، ماسک های ابرو و سرم های ابرو می‌تواند به داشتن ابروهای پرپشت کمک کند.

ایجاد ظاهر ابرو با مواد گریم: برای داشتن ظاهری پرپشت تر و درخشان تر، می‌توانید با استفاده از محصولات گریم مانند قلم مو، رژ، پودر، حجم و نرمی بیشتری به ابروهای خود بدهید. البته این روش موقتی است و باعث ترمیم نمی شود

نحوه استفاده

ژل تقویت کننده ابرو لاکچری کوین مدل 110 با حجم ۴ میلی‌لیتر و اپلیکاتور مناسب جهت استفاده راحت و مخصوص افراد بزرگسال، تولید شده و در بازار موجود است.طریقه مصرف: روزانه 2 مرتبه در صبح و شب، بر روی ریشه کاملا تمیز و عاری از مواد آرایشی ابرو، بوسیله فرچه محصول در جهت رویش ابرو بکشید. می‌توانید پس از ۲۸ روز، استفاده را به 1 مرتبه در روز کاهش دهید.پس از جذب کامل ژل، می‌توانید میکاپ خود را انجام دهید

روغن رزماری لاکچر‌ی کوین

از جمله خواص روغن رزماری لاکچری کوین می توان به خاصیت ضد التهابی، افزایش میزان رشد عصب مو و گردش مناسب خون جهت رشد مو و کمک به فولیکول مو اشاره کرد.همانطور که می دانید فولیکول مو جهت طراوت و حفاظت از مو نیازمند گردش خون مناسب می باشد. با استفاده از روغن رزماری لاکچری کوین مو طراوت خود را بدست آورده و ریزش مو به حداقل خواهد رسید.

خواص روغن رزماری لاکچری کوین برای مو و ابرو :

تقویت و افزایش رشد ابرو

افزایش گردش خون در پوست سر

تغذیه فولیکول های مو

ضخیم شدن ساقه های مو

درمان خشکی و خارش پوست سر

درمان شوره سر

جلوگیری از سفید شدن زودرس مو

تقویت و افزایش رشد مو

دئودورانت طبیعی

حاوی آنتی اکسیدان ها

جلوگیری از بروز قارچ، عفونت، باکتری و التهاب پوست سر

رطوبت رسانی مناسب به مو و پوست سر

طریقه استفاده روغن رزماری لاکچری کوین:

روش مصرف برای مو :

حدود ۵ قطره از روغن رزماری را بعد از استحمام روی پوست سر ریخته و به صورت مساوی روی پوست سر ماساژ دهید.

روش مصرف برای ابرو :

یک قطره از روغن رزماری را با نوک انگشت یا گوش پاک کن یا فرچه کوچک بر روی ابرو ماساژ دهید. این کار را هر شب به طور مکرر انجام دهید تا ابروها تقویت و پر پشت شوند.

روش مصرف برای پوست صورت و بدن :

ابتدا پوست خود را تمیز کنید.سپس برای تست حساسیت، قبل از مصرف مقدار کمی از روغن رزماری را روی قسمتی از دست خود امتحان کنید و در صورت عدم حساسیت، چند قطره از روغن رزماری را روی صورت یا ناحیه مورد نظر بدن ماساژ دهید تا جذب شود.

راهنمای انتخاب و خرید تقویت کننده ابرو و مژه

با توجه به محل قرارگیری ابرو و مژه و در معرض دید بودن، زیبایی و سلامت این دو بخش بسیار حائز اهمیت است. به طور معمول افراد مشکل خاصی با این قسمت ندارد. اما در برخی موارد و بخصوص در بین خانم‌ها، بعضا شاهد کم پشتی ابروها و مژه‌ها هستیم. با توجه به حساسیت پوست و موهای اطراف این بخش از صورت هم امکان استفاده و آزمایش محصولات مختلف شیمیایی و دارویی چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، چراکه در صورت بی کیفیت بودن آنها، امکان بروز صدمات بیشتر وجود دارد. لذا پیشنهاد ما این است که حتما با مراجعه به لیست بهترین تقویت کننده ابرو و مژه  ومشاهده قیمت سرم کویین سفید کننده ، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خریداری کرده و از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

 

دکمه بازگشت به بالا