فرهنگ و هنر

مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی در کار نیست

ترندونی/ تهران یکی از اعضای کمیسیون مشترک و ناظر مجلس در کمیسیون مرکزی امنیت فضای مجازی گفت: با توجه به محتوای طرح به مشکلات این طرح رسیدگی می شود، مردم نگران نباشند، انسداد شبکه های اجتماعی وجود ندارد. ”

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون تلفیق و ناظر مجلس در کمیسیون مرکزی امنیت فضای مجازی در گفت وگو با ترندونی، با بیان اینکه طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فضای مجازی به خوبی تبیین نشده و این کمیسیون کلیات طرح را تصویب کرده است، گفت: این طرح به درستی انجام می شود. ; مردم می توانند مطمئن باشند که در این روند از حقوق آنها دفاع خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیسیون مشترک باید با برگزاری نشست خبری و نشست با اصحاب رسانه ابعاد و زوایای این طرح را تبیین کند.

عضوکمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: فضای مجازی که اکنون به فضای واقعی تبدیل شده است باید با حفظ حقوق اساسی بشر و حفظ فضای کسب و کار مصرف کننده ساماندهی شود.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: مردم باید در جریان روند قانونگذاری بهتر باشند. برخی از ایرادات از آنجا ناشی می شود که ساختار نظام قانون گذاری و فرآیند تصمیم گیری در مجلس مشخص نیست.

یکی از اعضای کمیسیون مشترک و ناظر پارلمانی در کمیسیون مرکزی امنیت فضای مجازی یادآور شد که بسترهای خدماتی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به طور سیستماتیک مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

نماینده ورامینیشک افزود: مشکلات این طرح با بررسی محتوای طرح برطرف می شود، مردم نگران نباشند، هیچ انسداد شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا