اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

عصر فردا (عصر شنبه) ، دولت پنجمین ترانه بسته حمایتی تومن کرونا را از 200،000 به 600،000 واگذار خواهد کرد. ادامه روند پرداخت در ستاد و دولت ملی مبارزه با تاج و تخت پذیرفته می شود.

به گزارش ترندونی ، یک بسته نقدی سه میلیون نفری برای ایجاد تاج ویروس و هزینه های بالا و کاهش درآمد خانوار ، ایجاد بسته حمایتی برای اقشار آسیب پذیر در نظر گرفته شده است ، به مدت چهار ماه ، از مارس تا 200-600. بدون درآمد

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، این مبلغ به نسبت اعضای خانواده به حساب ذینفعان منتقل شد و دولت هم اکنون قرار است روز شنبه (31 ژوئن) بسته دیگری را تحویل دهد که در پنج قسط پرداخت شده است. بنابراین او به همراه فروردین یک قدم به عنوان کمک به ماه رمضان پرداخت کرده بودند.

در این حالت ، هر چهار مرحله پرداخت در اصل برنامه ریزی شده است و تصمیم گرفته می شود که آیا پرداخت ها ادامه خواهد یافت یا چگونه.

نحوه پرداخت بسته Corona ، این واقعیت که 200-600 هزار تن طبق حساب اعضای خانواده به حساب آنها منتقل می شود ، یعنی 200 هزار تن برای هر خانواده ، 300 هزار تن برای دو نفر ، 400 هزار تن برای سه نفر ، 500 هزار تن برای سه نفر ، 500 هزار نفر برای پنج و چهار نفر. شخصی و بزرگتر 600 هزار تومان است.

هزینه پرداخت این بسته به عهده دولت بوده و ماهانه در حدود 330 میلیارد تومان تخمین زده شده است و در مجموع 5 مرحله در حدود 1650 میلیارد تومان می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا