فرهنگ و هنر

مراسم تودیع و معارفه مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو برگزار شد

مراسم وداع با آذرمیدخت آذرهوش برگزار شد و وحید علیمردانی به عنوان مدیر سابق و جدید گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما معرفی شد.

به گزارش ترندونی ، بر اساس روابط عمومی شبکه 2 ، آذرمیدخت آذروش مورد ارزیابی قرار گرفت و فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودک و نوجوان در این مراسم که با حضور محمدرضا جعفری جلوه ، مدیر شبکه 2 و گروهی معرفی شد ، معرفی شد. مدیران شبکه

محمدرضا جعفری جلوه با تبریک عید قربان و غدیر و تبریک میلاد امام موسی کاظم (ع) ، گفت: برای تلاش برای ادامه این راه. دو نفر از عزیزان ، که یکی از آنها به دوران رسمی بازنشستگی رسیده و دیگری یکی از عزیزان است ، مسئول راه پیش رو هستند.
جعفری جلوه گفت: در هر صورت ، مسیر کار و تلاش ، به عنوان بخش مهمی از زندگی بشر ، فراتر از همه ماست و همه ما را شامل می شود. یک روز شخصی وارد یک کار رسمی می شود و گاهی فارغ التحصیل می شود. اما تأثیر و برکات او هم برای انسان و هم برای دیگران باقی می ماند. به ویژه در کار رسانه ها که اصل آن ملاقات و همگام شدن با مردم و مخاطبان است. این سرویس هیچ ارزشی جز کار کردن برای مردم ندارد.
وی در مورد تلاشهای آذرمیدخت آذرهوش در طول سالهای طولانی فعالیت خود در سازمان صدا و سیما گفت: “در این سالها ، او به طور فعال در وظایف مختلف مشارکت داشته است. آنها در شبکه 2 امسال گروهی از کودکان و نوجوانان شبکه 2 را رهبری کردند که مسئولیت دشواری است.
مدیر شبکه 2 با معرفی فرید علیمردانی به عنوان مدیر جدید گروه کودکان و نوجوانان شبکه دو گفت: سال هاست علیمردانی بر رسانه های کودکان و نوجوانان و همچنین داشتن خانواده های ریشه دار تمرکز کرده است. این منطقه. آنها در سالهای اخیر در زمینه کودکان و نوجوانان در شبکه جام جم فعالانه مشارکت داشته اند. برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی در بین همکاران صمیمی این شبکه داریم.
این مقام مسئول افزود: کودکان و نوجوانان یکی از شلوغ ترین و پربازده ترین گروه های این شبکه هستند. تنها شبکه با گروه تخصصی کودکان و نوجوانان. همراه با سایر شبکه های تخصصی در این زمینه ، هویت کانال 2 در این زمینه مشهود است. محصولات این گروه اغلب یکی از محبوب ترین و م effectiveثرترین برنامه های کاربردی شبکه هستند. مارک های موجود در این گروه و موفقیت های به دست آمده در این زمینه نشان دهنده دوره م effectiveثر کار سپری شده توسط رهبر این گروه است.

آذرمیدخت آذرهوش همچنین در جلسه خداحافظی افزود: آیا شبکه دو سیما در تمام این سال ها خانه دوم من بوده است و همه دوستان برای من عزیز و محترم هستند. در این جلسه ، من فهرستی طولانی از اجراهایی را که گروهی از کودکان و نوجوانان در طول این سالها ایجاد کرده بودند ارائه کرده بودم ، اما بعد فکر کردم که هر اتفاقی بیفتد ، تماشاگران آن را روی آنتن دیدند ، و بقیه باید در جای دیگری پاسخ داده شود. . امیدوارم آنجا افتخار کنم
وی با آرزوی موفقیت برای فرید علیمردانی ، گفت: در این جلسه می خواهم بیشتر از احساس خوبی که در طول این سالها تجربه کرده ام و از آقای جعفری و دیگر دوستان کسب فیض کرده ام بگویم. از خداوند متعال برای همکاری موفق تشکر می کنم. وقتی به گذشته نگاه می کنم ، می بینم که خاطرات خوب زیادی دارم و خوشحالم که در زمانی بازنشسته می شوم که همه این خاطرات خوب هستند و خاطرات امسال نه تنها مرا ناراحت می کند ، بلکه باعث می شود احساس آزادی کنم.

فرید علیمردانی نیز از حضور در این مراسم ابراز خوشحالی کرد و گفت: “از آقای جعفری به خاطر ظاهر و اعتماد به من تشکر می کنم و این حضور را برای من نقطه عطفی می دانم زیرا او یکی از بزرگترین رسانه ها است.” برای من به دار آویختن ارزشمند است. من قادر خواهم بود برنامه هایی را که به همه دوستان ارائه کرده ام پیاده کنم. از زحمات خانم آذروش تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم سنگ ها را بر روی ساختمان جامد ساخته شده بسازم و به جمع و جورتر شدن آن کمک کنید.

مدیر شبکه دو سیما با قدردانی از زحمات مدیر سابق گروه کودک و نوجوان شبکه دو ، پس از قضاوت حکم ، فرید علیمردانی را به عنوان مدیر جدید این گروه رسما معرفی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا