عمومی

ما یاد خواهیم گرفت که با Corona زندگی کنیم / فعالیت تدریجی کلاسها یک تصمیم منطقی است – Agência de Notícias آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، جمشید انصاری دوشنبه شب در سی و یکمین جلسه ستاد استان برای کنترل و مدیریت بیماری دیدار و گفتگو کرد. کرونا وی اظهار داشت: با وجود فشارهای بیرونی و داخلی و جاسوسی در فضای مجازی علیه تصمیمات دولت در بحث کرونا اما امروز ، مقایسه ایران و برخی از کشورها از جمله اروپا با وضعیت مطلوب این کشور ممکن است بیا.

وی به عدم اظهار نظر قطعی در مورد ویروس اشاره کرد کرونا به گفته وی ، زمان پایان این بیماری یک فعالیت تدریجی بود دروس همه چیز شروع شد و در تابستان فعالیت ها به حالت عادی باز می گردد. کرونا به طور کامل زندگی کنید و دستورالعمل های بهداشت را دنبال کنید

انصاری اقدامات مقابله و مدیریت شیوع این بیماری را مثبت ارزیابی کرد کرونا در آذربایجان قربی اضافه کرد: “اقدامات مثبت و مثبت وزارت بهداشت و کشور در مورد اقدامات متقابل استان”. کرونا این یک تلاش جمعی مبتنی بر برنامه اصول است.

معاون رئیس جمهور کشورمان با اشاره به اقدامات ویژه دولت برای مهار آن کرونا وی افزود: از روزهای اولیه علاوه بر تصمیم گیری از حمایتی و پیشگیرانه در کابینه ، چندین عضو دولت نیز به عنوان معاون استاندار منصوب شدند.

وی گفت: از مارس سال گذشته تا امروز هیچ جلسه‌ای برای مدیریت برگزار نشده است کرونا در بالاترین سطح دولت نباید مطرح شود: با توجه به اهمیت اقتصاد ، تصمیم بگیر قدم به قدم دروس رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تصمیمی درست و منطقی برای جلوگیری از آسیب بیشتر به اقتصاد و جامعه است.

وی ادامه داد: کرونا این آسیب های جبران ناپذیری را برای بخش های اقتصادی از جمله خدمات و گردشگری به همراه آورد که نیاز به اقدامات جبرانی برای واحدهای آسیب دیده در اسرع وقت دارد. کوچک و برای جلوگیری از صدمات بیشتر اقتصادی و اجتماعی عملی شود.

انصاری در رابطه با مدیریت بیماری کرونا وی در استان اظهار داشت: تجربیات استان ، همدلی کارکنان و دستور صحیح سه عامل اصلی است که مدیران اصلی مدیریت را تشکیل داده است. کرونا از جمله رضایت وزارت کشور و بهداشت آذربایجان غربی.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و اشتغال گفت: “کاهش اثرات منفی اقتصادی شیوع بیماری”. کرونا در کشور ، این نتیجه اقدامات منطقی دولت در چندین زمینه است و ما با کمترین هزینه این چرخه دشوار اقتصادی را طی می کنیم.

انصاری می خواهد برنامه را مستند کند کوچک و روش های مقابله با این بیماری در کشور به یک تجربه خاص تبدیل شده و اظهار داشت: در حال حاضر 4 هزار و 700 خدمات توسط دستگاه های اجرایی به مردم ارائه می شود که بخش قابل توجهی از آن بدون وقفه است و به هر حال این خدمات باید ارائه شود. نه ایجاد مشکل برای مردم.

وی با اشاره به کمکهای خیرخواهانه و همدلی برای حمایت از نیازمندان و دعوت از مقام معظم رهبری برای انجام اقدامات همگانی برای یاری و همدلی وفاداری در بین مردم ، اظهار داشت: صداقت بر بحران غلبه می کند و ان شاء الله این بحران را به خوبی برطرف خواهیم کرد.

انصاری تأکید کرد: یکی از مهمترین دغدغه های دولت بازگشت همه فعالیت های اقتصادی به وضعیت قبل از شروع بیماری است. تاج است و امیدواریم با رعایت پروتکل های مردم بتوانیم فعالیت های دیگری را در روزهای آینده از سر بگیریم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور خاطرنشان کرد: اقدامات اتخاذ شده از سوی استان در دو جبهه وحدت و همدلی کارکنان بیمار پیدا کردن و منزوی کردن بیماران و قربانی تیم درمانی خوب بود و مردم در اجرای مسافت های اجتماعی خوب بودند.

انصاری با اشاره به مدیریت و کنترل بیماری کرونا وی گفت: “همه ما هنگام مسافرت در مسافت های هوشمند باید مراقب باشیم.” ما به حداقل رساندن ترافیک ، قصد داریم تجارت را شروع کنیم و مراقبت های بهداشتی باید جدی گرفته شود.

دکمه بازگشت به بالا