فرهنگ و هنر

ماهنامه «قلک» انگلیسی شد – ترندونی

جشن تولد هشتمین ماهنامه قلق خردسالان با حضور شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان و راه اندازی نسخه انگلیسی این ماه برگزار شد.

به گزارش ترندونی به نقل از روابط عمومی ماهنامه قلک، مصطفی رحماندوست، فریدون عموزاده خلیل، سید غلامرضا کاظم الدینان، لاله جعفری، زهرا موسوی، زهرا شاهی، زهرا جلایی فر و تحریریه در مراسم هشتمین سالگرد این ماه حضور داشتند.

ماهنامه قلک اولین نشریه ای است که به صورت تخصصی در زمینه توسعه مفاهیم اقتصادی و اقتصادی و سواد مالی برای گروه سنی 3 تا 7 سال فعالیت می کند و برای دستیابی به این هدف، تیمی متشکل از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و روانشناسی کودک تشکیل شده است. این نشریه اقتصاددانان را استخدام می کند.

با موضوع اصلی این نشریه، مبانی اقتصادی و آموزش سبک زندگی، کودکان همراه با شعر، داستان و بازی با مفهوم پس انداز، فرآیند تولید محصولات صنعتی مختلف، شناخت کشورها، سبک زندگی و ارز، مدیریت درآمد، سرگرم خواهند شد. و هزینه ها، مطالعات و اخبار کوتاه، مطالعه و طنز.

«خوک» – داستان های سریالی، شعرهای موضوعی، بازی های مرتبط با موضوع هر شماره که کودکان با خواندن، گوش دادن و دیدن تصاویر آن ها چیزهای جدیدی یاد می گیرند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا