استان ها

لزوم توجه به اهمیت گفت‌وگو در فضای همدلی و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اسلامشهر آنا ، مراسم تکریم و تقدیر از معاونین دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قدیم و جدید اسلامشهر با حضور مهدی آقاریان ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. تهران ، حامد زارعی ، رئیس شعبه اسلامشاهرو و اسدالله بیات. وی به عنوان معاون دانشجویی فرهنگ دانشجویی در واحد اسلامشاهرو معرفی شد و از زحمات جبار امینی قدردانی شد.

در این مراسم معاون دانشجویی و امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از تحول و نوآوری فرهنگی به عنوان تأکید بر مدیریت ارشد یاد کرد و بر لزوم جابجایی دانشگاه به ویژه معاونت فرهنگی دانشجویی تأکید کرد. . تا ایران را به این سمت سوق دهد.

مهدی آقاریان با استناد به نظرات معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پی پیگیری دغدغه های فرهنگی و ایجاد فضای تحول آفرین ، خاطرنشان کرد: معاون فرهنگی و دانشجویی با استفاده از منابع ناب اسلامی و بیانیه ای در مورد دوم گام انقلاب اسلامی. خودسازی یک جامعه پذیری و یک تمدن اسلامی است.

نقش اساسی دانشگاه در مدل سازی و توسعه جامعه

وی در مورد نقش اساسی دانشگاه در الگو سازی ، توسعه و تحول جامعه گفت: دانشگاه از طریق سه رویکرد “ایجاد و توسعه مدل اداره جامعه” ، “ارائه پیشنهادهای علمی” و “اصلاح ساختارهای کشور”. “یک نقش مذهبی و موثر برای موفقیت انقلاب مهم است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: گام موفقیت آمیز در این راستا مستلزم تحول و نوآوری فرهنگی است.

اقاریان بر لزوم توجه بیشتر به اهمیت گفتگو در فضای همدلی و مشارکت ، احترام گذاشتن به کرسی های آزاد اندیشی و استفاده از مدیریت دانش در زمینه تغییر و پیشرفت ، تأکید کرد.

وی خواستار توجه بیشتر به رویكرد مسئله مدار دانشگاه و توسعه تحول و نوآوری فرهنگی در زیر فهرست مقامات عالی اجرایی شد.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا