جامعه و خانواده

لزوم تداوم انتشار گزارش ماهانه درآمد و هزینه شهرداری در وبسایت شفاف برای عموم

یکی از اعضای شورای شهر تهران بر لزوم ادامه انتشار بیانیه ماهانه درآمد و هزینه شهرداری در یک وب سایت شفاف تأکید کرد.

به گزارش ترندونی ، بهاره آروین در سیصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران و گزارشی از درآمد و هزینه های شهرداری تهران طی دو 1400 سال. در آوریل و مه ، ارائه شده توسط خزانه دار شورا ، گفت: در حال حاضر ، درآمد و هزینه ماهانه شهرداری. فرم آنلاین از سیستم مالی فراخوانی می شود و در یک وب سایت شفاف بارگذاری می شود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: متأسفانه اخیراً برخی از افراد در شهرداری تهران مشکوک بودند که نباید این اطلاعات در وب سایت شفاف منتشر شود. استدلال آنها این است که قانون باید به شورای شهر ابلاغ شود ، نه به مردم. برخی حتی خواستار حذف گزارش های قبلی از سایت شفاف شدند.

وی با ابراز مخالفت با این ادعا گفت: این واقعیت که قانون می گوید گزارش درآمد و هزینه شهرداری باید ماهانه به شورا ارائه شود به این دلیل است که مردم باید در این باره آگاه شوند. در صورت لزوم ، اعضای شورای شهر تهران نیز می توانند در این مورد رأی دهند تا این شبهه برطرف شود. چه مشکلی وجود دارد که این فایل های pdf پاسیو را با جزئیات بیشتر و برگه های واقعی از سیستم های سایت شفاف بخوانید؟ درخواست من این است که در حیاط نظر شورای پنجم برای گزارش درآمد و هزینه شهرداری در حیاط را ذکر کنم. این بدان معنی است که باید در یک وب سایت شفاف قرار داده شود ، بنابراین گزارشات مربوط به 1400s نیز باید در وب سایت قرار گیرند.

در ادامه این جلسه ، سید حسن رسولی ، خزانه دار شورای شهر تهران در پاسخ به اظهارات بهاره آروین اظهار داشت: نتیجه گیری من به عنوان خزانه دار این شورا از ماده 79 قانون شهرداری نیاز به دعوت شهروندان کشور است. شهر از حساب درآمد و هزینه شهرداری. همه کسانی که نمایندگان مردم در پارلمان شهر هستند ، نماینده مردم می باشند. آیا یک وکیل حق دارد از چیزی مطلع شود اما مشتری اینگونه نیست؟

وی تأکید کرد: در اصل ، فلسفه وجودی ماده 79 قانون شهرداری ها به استثنای آن است و باید شغل مردم باشد. زیرا مردم هزینه شهر را می پردازند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا