ورزش و تندرستی

فولاد به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی است

احمد آل‌نعمه در نشست خبری پیش از بازی شمس‌آذر قزوین و فولاد خوزستان که پنج‌شنبه شب ۲۳ فروردین برگزار شد در غیاب عبدالله ویسی که‌ به‌ دلیل اخراج در بازی پیش از حضور در نشست محروم بود، اظهار کرد: ما به خوبی می‌دانیم فردا بازی مهمی با تیم شمس‌آذر در پیش داریم، تیمی که این فصل نشان داد تیم سخت‌کوشی است که مربی جوان و خوبی دارد.

آل‌نعمه: فولاد به دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول رده‌بندی است

آفتاب‌‌نیوز :

وی با بیان این که فولاد برای بازی با شمس‌آذر برنامه و تدابیری دارد، بیان کرد: با وجود این که بازی قبل یک بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم با این حال در هفته‌ای که گذشت به خوبی تمرین کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم و به طور قطع برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

مربی فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت تیم فولاد، گفت: در ۲ بازی اخیر که با حضور آقای ویسی انجام شد، تیم فولاد از خود نمایش خوبی ارائه داد و همین نشان می‌دهد روند خوبی را در پیش داریم و به وضعیتی رسیده‌ایم که می‌توانیم جایگاه‌مان را در جدول رده‌بندی ارتقاء دهیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وضعیت حضور بازیکنان، تصریح کرد: متأسفانه در بازی با شمس‌آذر چند بازیکن را به دلیل چهار اخطاره بودن نداریم، ولی بازیکنان دیگری داریم که جوان هستند و می‌توانند جای بازیکنانی که حضور ندارند را پر کنند.

آل‌نعمه در پایان خاطرنشان کرد: عبدالله ویسی در هر تیمی که حضور داشته نشان داده خواهان فوتبال رو به جلو و هجومی است و آن شور و هیجانی که در تمرین به بازیکنان می‌دهد، در بازی و در کنار زمین نیز به بازیکنان منتقل می‌کند.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا