ورزش و تندرستی

عید سعید قربان‌ آزمون عظیم والای بندگی و اطاعت است

به گزارش خبرگزاری ترندونی از استان البرز، مجتبی عبداللهی با صدور پیامی، فرارسیدن دهم ذی الحجه موسم رستگاری حج و عید بزرگ و خجسته قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمانان جهان بالاخص مردم مؤمن و متدین استان البرز تبریک گفت؛در این پیام آمده است:
عید سعید قربان، آزمون عظیم و والای بندگی و اطاعت در پیشگاه حق تعالی و از اعیاد بزرگ و خجسته اسلامی است که یادآور تسلیم رضایتمندانه حضرت ابراهیم خلیل الله ( ع ) در برابر خواست و اراده الهی و واجد پیامی مهم برای جامعه در راستای قربانی کردن خواهش ها و هوی های نفسانی در مسیر الی الله و اتصال به حق است.
عید قربان تا عید غدیر به نام دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است.

 عید خجسته ای که نبوت حضرت محمد رسول الله ( ص)، خاتم المرسلین در امامت حضرت علی (ع) تداوم یافت و مکتب انسان ساز و آگاهی بخش غدیر شکل گرفت.

اینجانب فرارسیدن اعیاد خجسته قربان و غدیر و دهه پرنور امامت و ولایت را به عموم مسلمانان جهان و محبان و دوستداران خاندان نبوت و امامت؛ مردم مومن ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان البرز تبریک و تهنیت می گویم.

انتهای پیام/

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا