جامعه و خانواده

بازداشت شرور مسلح در غرب تهران

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس از دستگیری یک شرور سابقه‌دار و مسلح در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ترندونی، سرهنگ غلامعلی نعمتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان قدس درپی اعلام خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح گرم توسط یکی از اشرار سابقه دار، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که گزارش‌های دریافتی صحیح است.

وی ادامه داد:‌ ماموران کلانتری با پایش اطلاعات به‌دست آمده و شناسائی متهم اقدام به هماهنگی قضائی کرده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین مخفیگاه وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک قبضه سلاح کلت کمری ، دو تیغه خشاب و ۲۵ تیر جنگی ، ۱۶ قبضه انواع سلاح سرد ، دو عدد افشانه و دو دستگاه شوکر کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با بیان اینکه متهم دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح دار شهرستان و دارای سابقه دستگیری است، گفت:‌ این فرد پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن سعی در انکار جرائم خود داشت، اما در نهایت با توجه به ادله و مستندات موجود و اقلام کشف شده غیرمجاز به جرم خود اعتراف کرد. 

نعمتی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. همچنین تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا