استان ها

ظرفیت های ورزشی هرمزگان بی نظیر است

توانمندی های ورزشی هرمزگان بی نظیر است

مراسم تجلیل از معاونان برتر تیم های ورزشی در دهه 1400. و تجلیل از برترین های بانوان الگوهای ورزشی عفاف و حجاب هرمزگانی با حضور مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد. مدیر کل ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان. هرمزگان گفت: در هرمزگان کمبودهایی وجود دارد اما ظرفیت و پتانسیل ورزشی هرمزگان بی نظیر است و امیدواریم به شایستگی و تعالی استانی دست یابد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی از هرمزگان مظفر مهری خادمی نسب با گرامیداشت هفته بسیج در این دیدار صمیمی با روسای ادارات هرمزگان، نمایندگان ورزش بانوان، سرپرستان و معاونین تیم های ورزشی افزود: بانوان ورزشکار هرمزگانی دارای استعدادها، توانایی ها و پتانسیل های ورزشی فراوانی هستند. توانایی ها با در صورت حفظ جدیت، شاهد جام جهانی و قهرمانی کشوری ورزش های دریایی و ساحلی خواهیم بود.

مهری خادمی نسب با اشاره به اینکه یکی از پیشگامان طرح های ورزشی در کشور هستیم، گفت: بانوان ورزشکار هرمزگانی شایسته اتفاقات خوبی در استان هستند و امید است بستری برای شکوفایی این استعدادها ایجاد شود.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی تشکیل شده است، خواستار استفاده از توانمندی های هرمزگان به عنوان استان ساحلی دریایی شد.

مدیر عامل ورزش و جوانان هرمزگان با بیان اینکه در زمین بسکتبال و توپ کم نظیر هستیم، یادآور شد: 7 فصل قهرمان فوتبال ساحلی بودیم.

مهری خادمی نسب با اشاره به اینکه ما قهرمان والیبال ساحلی و سالنی به نام کشور هستیم، افزود: در کارنامه ورزش هندبال ساحلی هرمزگان یک قهرمانی کشوری داریم.

وی با بیان اینکه قهرمانانی در رشته ژیمناستیک در جامعه ورزش کشور داریم، خاطرنشان کرد: در اسکیت بانوان در رده سنی نونهالان و نوجوانان استعدادها و پتانسیل های ویژه و منحصر به فردی داریم.

خبرنگار: جمیله دبیر نیا

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا