استان ها

طرح توسعه امامزاده حسین(ع) باسرعت بیشتری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری “ترندونی” از قزوین؛ علی فرخزاد در این باره اظهار داشت: در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) مشکلی در تأمین منابع مالی نداریم و قرار است بیش از تسریع در کار به کارگزار قدرت داده شود.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین گفت: در حال حاضر طرح توسعه امامزاده حسین (ع) با تصمیم اتخاذ شده و امتیاز خوب تعیین شده توسط ستاد بازسازی کشور ، تقریباً در اجرای تأمین مالی مشکلی ندارد. منابع

وی گفت: البته به دلیل رکود در حوزه مسکن ، منابع مالی که به صورت زمین تأمین می شد ، فروخته نشده و کار متوقف شد و این مشکل نیز برطرف شده است.

فرخزاد افزود: در جلسات هفته گذشته تصمیماتی گرفتیم که اختیار بیشتری به کارگزار بدهیم تا او بتواند با قیمتی بفروشد و بفروشد تا منابع مالی برای ادامه پروژه داشته باشد.

امامزاده ها حسین

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: “به دلیل بی اعتمادی مردم به تمدید پروژه ، ما از شهرداری خواستیم تا به طور موقت محیط را برای رسیدگی به وضعیت ناشی از حفاری و حفاری محیط زیست و تخریب سایت سازگار کند. واحدهای مسکونی “و برای حل مشکلات مردم.

وی در جلسه کمیته استرداد کمکهای مالی استانی در دفتر کمکهای مالی عمومی گفت: “تاکنون جلسات متعددی در زمین ها و املاک موجود در سراسر استان برگزار شده و تصمیمات خوبی گرفته شده است زیرا این زمین ها و املاک” ارزش افزوده و بهتر شدن و حل برخی از مشکلات شهر.

فرخزاد اظهار داشت: استانداران استان در این کمیته ارتباط خوبی برقرار می کنند و ما در تلاش هستیم تا از ظرفیت های اعطایی و افرادی که به نوعی پروژه را اهدا کرده و هزینه کرده اند منابعی را تأمین کنیم.

وی گفت که ساکنان از اجرای سریع پروژه خوشحال خواهند شد.

دکمه بازگشت به بالا