اقتصادی

صنایع معدنی صاحب رویداد فناورانه شدند/تلاش برای هوشمندسازی معادن با تیم‌های استارت‌آپی

مدیر مرکز نوآوری معدن و معدن ایران (ایمینو) از آماده سازی جشنواره در منطقه خبر داد و گفت: “این رویداد در نیمه اول سال آینده برای شناسایی و جذب تیم های نوپا در این زمینه برگزار می شود. در صنعت معدن

به گزارش ترندونی ، حسین منصوری به عنوان یکی از مأموریت های این مرکز ، حمایت از شرکت های نوپا و ورود به بازار و رشد سرمایه گذار مناسب را ذکر کرد و افزود: مرکز نوآوری در معدن و معدن ایران پس از دو جشنواره یک و دو Inomine. کارهای مقدماتی و تسهیل کننده شرکتهای دانش و فناوری در صنعت معدن و مواد معدنی در سال 2016 شکل گرفت. سپتامبر.

وی درباره برگزاری جشنواره Inoumine 3 در نیمه اول سال آینده بحث کرد و ادامه داد: “در حال حاضر 5 مبتدی در این مرکز تاسیس شده اند و این 5 مبتدی از بین 30 ایده پذیرفته شده از 241 پروژه ارسال شده توسط Inoumine 1 و 2 انتخاب می شوند. . جشنواره ها ”.

منصوری “افزایش خودمختاری در فن آوری و تولید در تجهیزات معدنی و صنعت معدن” را به عنوان یکی از اولویت های ایمینو در سال 1400 ذکر کرد که باید از قدرت دانشگاه ها ، مراکز علمی ، تحقیقات و شرکت های دانش بنیان پشتیبانی ، همکاری و استفاده کند. مبتدی و پشتیبانی. ایده ها و دانش حاصل از آنها در شناسایی ، جذب و هدایت تیم های جدید راه اندازی ، اندازه گیری ، هدایت و تعیین وضعیت تیم های راه اندازی موجود ، تسهیل روند تجاری تجارت فناوری و ارزیابی دانش بنیان ، ارزیابی و بررسی ایده ها در سیستم ایمینو.

به گفته مدیر روابط عمومی مرکز نوآوری معدن و معدن ایران (ایمینو) ، مدیر مرکز نوآوری معدن و معدن 10 وبینار آموزشی ، 4 ترجمه آموزشی و 6 سمینار مرتبط را در محیط دانشگاه برگزار می کند. آینده اظهار داشت و ادامه داد: استفاده از فن آوری های جدید و استخراج هوشمند یکی از ضروریات کشور است و حمایت از شرکت های نوپا به عنوان دست یاری در دیجیتالی سازی صنعت معدن ، ایجاد ارزش افزوده و کاهش قیمت ها موجب افزایش رقابت اقتصادی کشور می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا