جامعه و خانواده

شهرداری از ایده‌های خلاقانه و نوین حمایت می‌کند

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از ایده های کاربردی، بدیع و خلاقانه حمایت خواهد کرد، گفت: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشد و کیفیت کارها را نسبت به گذشته افزایش دهد.

به گزارش ترندونی، حسین نظری درباره برگزاری «رویداد ایده های 1404 تهران» گفت: 270 ایده در حوزه مدیریت و بازیافت پسماند در سه بخش کاهش تولید زباله و راه های جلوگیری از تولید بیش از حد زباله، روش های مدیریت پسماند ارائه شد. جمع آوری و حمل و نقل و ایده هایی برای بازیافت و تبدیل آن به انرژی ارسال شده است که برخی از آنها ایده های کاربردی و قابل بررسی است.

معاون خدمات شهری و حفاظت محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ایده های قابل اجرا قطعا مورد حمایت شهرداری تهران خواهد بود افزود: اگر به دنبال تحول در شهر هستیم باید از ایده های جدید حمایت کنیم. زیرا تنها با خلاقیت و نوآوری می توان تغییراتی در شهر ایجاد کرد.

وی در سایت این شهر گفت: ایده ها باید مبنای علمی داشته باشد، کار مردم را آسان کند و کیفیت کارها را نسبت به گذشته بهبود بخشد. امیدواریم ایده های خلاقانه حداقل عناصر زیر را برای ایجاد زمینه برای حمایت شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا