اقتصادی

شرکت ماشین‌سازی خرم‌آباد ظرف مدت ۹ ماه به چرخه تولید بر می‌گردد

ترندونی / لرستان سخنگوی ولی فقیه لرستان گفت: شرکت ماشین سازی خرم آباد ظرف 9 ماه به چرخه تولید بازمی گردد.

Hjatalaslamvalmslmyn سید احمدرضا شاهرخی گزارش 14 آوریل با بیان اینکه الله سوره آل عمران را می گوید: این حمام تسمهم تسنهم تسبکم Tsybkm Syyh Yfrhva از Tsbrva Vttqva La Yzrkm Kydhm Shyya قدردانی می کند اگر صبر داشته باشید و اگر در خارج از خانه اهداف صبر و تحمل دارید ، ، برای حرکت و پیگیری آرمانها و فضایل عالی.

وی افزود: صبر به معنای حضور در عرصه تلاش است ، اما متأسفانه برخی افراد از صحنه و تلاش فرار می كنند ، برخی دیگر كه فرار می كنند اما به تدریج میدان را رها می كنند ، از وظایف خود فرار می كنند یا به تدریج از مسئولیت خود كنار می آیند. در برابر صبر در انتظار رنج و مشکلات.

امام جمعه چمرآباد روز جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای تلاش های جهادی و خارج از منزل نیاز به صبر دارد ، زیرا با صبر و تلاش به افق های دوردست خواهیم رسید.

شاهرخی خاطرنشان کرد: بنابراین معنای تقوا این است که در حضور دشمن از خود مراقبت کنید ، بنابراین اگر صبر ، تلاش و جهاد باشد و ما از خود مراقبت کنیم و از حیله گری دشمن محافظت کنیم ، دشمن نمی تواند صدمه ای بزند. شما.

وی افزود: تقوا در این آیه معنای مشترکی دارد ، به معنای مراقبت از خود و خویشتنداری است و در مسیر مستقیم روزی ده بار تکرار می کنیم.

سخنگوی رئیس اجرایی ، لرستان ، گفت: تقوا معنای دیگری دارد و مراقبت از خود در برابر دشمن است ، فرد معمولاً به گونه ای زندگی می کند و به روش دیگر در حضور دشمن است.

شاهرخی ادامه داد: شخصی که وظیفه نگهبانی را برعهده دارد به نوعی وظایف خود را انجام می دهد و هنگام استراحت طور دیگری استراحت می کند.

وی با استقبال از تعطیلات شبانی و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و با اشاره به مناسبت های این هفته اظهار داشت: فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) باید ادای احترام به تلاش های نیروهای وزارت اطلاعات برای محافظت از کشور. شرایط متلاطم در منطقه نقش مهمی دارد.

شاهرخی با اشاره به روز 12 فروردین اظهار داشت: روز 12 فروردین روزی است که انقلاب اسلامی ایران به پایان رسید و در سال 1957. استبداد و دیکتاتوری را پیروز و پایان داد. در روز یازدهم فروردین ، ​​مردم در اولین انتخابات آزاد شرکت کردند و با مراجعه عمدی به صندوق های رای ، و 2500 سال بعد به جای استقرار نظام جمهوری اسلامی ، به جمهوری اسلامی رای دادند. نظام شاهنشاهی ، سلطنتی و وراثتی.

وی در مورد سفر اخیر رئیس دادگستری به استان خاطرنشان کرد: در سفر 16 ساعته رئیس دادگستری به استان لرستان ، تمام برنامه های سفر از فرودگاه تا پایان سفر و بازگشت. آنها توسط هیأت قضایی سازماندهی شده بودند و هیچ دستگاه و استانی در تهیه برنامه های سفر آیت الله رئیسی مشارکت نداشت.

روز جمعه ، امام چمرآباد افزود: در برنامه جلسه با لایه ها و نخبگان ، برخی از لایه ها نظرات خود را بیان کردند ، اما به دلیل محدودیت های موجود ، فقط تعداد محدودی ، که قبلاً توسط همان هیئت انتخاب شده اند ، و حتی چند ساعت قبل از ورود چیزی ، صحبت کرد.

شاهرخی استدلال کرد که آنچه می تواند تولید و اشتغال استان را تحت تأثیر قرار دهد تأسیس کارخانه های بسته در استان است. وی سپس چندین نامه و مکالمه تلفنی با رئیس دادگاه و دیگر مقاماتی که احتمالاً در راه اندازی یک کارخانه بسته در استان م effectiveثر بوده اند ، ارسال کرد. سرانجام این امر منجر به بازدید مقامات کشوری و رئیس دادگاه از استان شد و خوشبختانه در جریان دیدار رئیس دادگاه ، دادگاه ها و استاندار استان نامه هایی در مورد مشکلات استان ارسال کردند.

وی براساس نتایج سفر رئیس دادگستری افزود: در سفر اخیر رئیس دادگستری به استان لرستان ، تصمیم گیری شد: چهار کارخانه مهم ازنا ، سامان کاشی ، عظیم خودرو بروجرد و چرام آباد. کارخانه سیمان با مشکلات قانونی و پرونده های آنها در تهران روبرو شده است. پیشنهاد شده است که آنها طی سه ماه آینده منصوب شوند که برای مردم استان خبر بسیار خوبی و امیدوار کننده است زیرا آنها نقش بسیار خوبی در ایجاد اشتغال در استان دارند.

امام جمعه چرام آباد گفت: توزیع دیگر آب در استان لرستان نتیجه دیگر سفر رئیس دادگستری به استان است. مقامات قضایی تصمیم گرفته اند تا موضوع توزیع عادلانه آب را از طریق شورای عالی آب بررسی کنند. ، خلیج فارس و دریای خزر با 123 هزار. میلیارد میلیارد تومان ، اما استان لرستان با 11 میلیارد متر مکعب آب تنها 23 درصد از زمین های آن را آبیاری می کند ، در حالی که متوسط ​​کشوری 46 درصد است.

شاهرخی با اشاره به رئیس دوره دادگاه برای راه اندازی کارخانه ماشین آلات خرم آباد گفت: با دستور رئیس دادگاه تصمیم گرفته شده که کارخانه ماشین آلات چرام آباد با 800 نفر ظرف 9 ماه به چرخه تولید بازگردد. “

وی گفت: “مسئله اختلاف بین كشاورزان و منابع ملی و اینكه شش سال طول خواهد كشید تا 1.2 میلیون هكتار زمین مورد مناقشه كشاورزان و منابع ملی حل شود ، از دیگر مواردی بود كه در سفر رئیس دادگستری به وجود آمد. در این زمینه ، تصمیم گرفته شد کمیسیون فعال شود تا تداخل سرزمینی در منابع ملی در استان از بین برود و این پرونده ها در کمتر از دو سال تعیین می شود و در این مدت کشاورزان به دادگاه ها منتقل نخواهند شد. اگر به منابع ملی برسد یا ساخته شود ، با آن برخورد قانونی می شود ، اما در این مدت ، کشاورزان می توانند در کشاورزی کار کنند.

نماینده رئیس اجرایی لرستان اظهار داشت: در پی سفر رئیس دادگستری به استان تصمیم بر این شد که کارگروهی تحت نظارت استاندار در کارخانه ها و واحدهای صنعتی بدون مشکل قانونی و وضعیت این کارخانه ها تشکیل شود که ممکن است متعلق به بانک ها یا برخی از امکانات ، به دنبال

شاهرخی خاطرنشان کرد: برخی از این مشکلات ممکن است توسط سازمان ها یا تسهیلاتی در تهران ایجاد شود یا برخی از تقسیمات صنعتی متعلق به بانک ها باشد اما مشکل آنها از یک سازمان یا تسهیلات در تهران ناشی می شود یا مربوط به بانک ها است. کمیته یا کمیسیونی تحت نظارت فرماندار محترم که اعضای دیگر آن نیز ارگانهای دیگر خواهند بود ، باید نسبت به احیای مجدد این کارخانه ها و کارگاه ها اقدام کنند.

وی در مورد واحدهای تولیدی و کارخانه های تحت مالکیت بانک ها افزود: با توجه به اینکه بانک ها توانایی مالی دارند و می توانند واحدهای تولیدی موجود را احیا کنند اما در صورت عدم اقدام ، کارگروه مطابق قانون عمل می کند.

امام جمعه چمرام آباد روز جمعه گفت: همه مسئولان ، جوانان انقلابی و دوستداران نظام اسلامی باید بدانند که شعار سال فقط کلمات نیست ، بلکه این شعار نشانه نیاز است ، نشانه این که همه مسئولان می دانند که کشور به تولید و مانع احتیاج دارد. این تشدید و حمایت از تولید است ، اگر این شهر صدها بنر با شعار سال آویزان کند و این شعار از رادیو تبلیغ شود ، اما اراده و عملکرد مردم و مسئولان از کشور وجود نداشته باشد ، فایده ای ندارد .

شاهرخی ادامه داد: توزیع 150 میلیارد در استان تومان و توزیع اعتبارات دادگستری به دادگستری های استان برای حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این سامانه از دیگر دستاوردهای سفر رئیس دادگاه در استان لرستان بود. .

وی گفت: “آنچه در سفر رئیس دادگستری به استان آیت الله رئیسی برجسته شد و اعضای دادگستری بارها در منبر نماز جمعه اظهار داشتند که کارخانه های استان تعطیل نشده اند. یک شب بسته شد اما برای چندین ماه و گاهی چندین سال. “جای سوال است که مقامات و ناظران مربوطه دادگاه های استانی که مانع چنین رویدادی نشده اند ، کجا بوده اند.

سخنگوی رئیس اجرایی در لرستان با بیان اینکه خوشبختانه راه حل فساد بدون هیچ گونه اطمینان خاطر ، بدون شک با دلیل و مدرک ، مورد تأکید شدید رئیس قوه قضائیه است ، گفت: یکی از مسئولیت های آنها حفظ سلامت کارخانه ها است. یا دستگاه اداری ، بنابراین باید هوشیار باشیم. مراقب باشیم که در مرحله دوم انقلاب مانند گذشته درگیر مشکلی نشویم و کارخانه ها و واحدهای تولیدی استان ها فروپاشند.

شاهرخی افزود: آنچه در سفر اخیر رئیس قوه قضائیه مورد تأکید قرار گرفت تساوی مقامات با مردم است و هیچ کس نباید امتیاز انتصاب وی به عنوان مقام را داشته باشد زیرا یکی از مواردی که گریبانگیر این استان است تبعیض در آن است. استفاده از زور “عناوین مختلف.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در استانی وقتی به یک مدیر می رسند ، گاهی شخصی از عزیزان خود استفاده می کند و گاهی برخی از مدیران از کارکنان یکدیگر استفاده می کنند و افراد فاقد صلاحیت صحیح طبق قوانین و تجارب استان جذب نمی شوند. همین مشکلات “در این راستا ، سازمان بازرسی ، نظارت و امنیت نباید بدون هیچ خیالی آسوده با چنین نقض هایی برخورد کند.

خطیب نماز جمعه در چرام آباد با بیان اینکه استفاده از زور بدون مقررات باید به منزله انکار شناخته شود ، افزود: جذب نیرو بر اساس قانون و بدون مقررات در استان باید به یک گفتمان عمومی برای فعالان فرهنگی در استان تبدیل شود. متأسفانه برخی از مردم این موارد را به گونه ای بیان می کنند که نه تنها کمکی به حل مشکل نمی کند بلکه مضر نیز می باشد و در نهایت به دام شاکی یا شاکیان خصوصی در می آیند و بنابراین در دام افترا و افترا قرار می گیرند. تقویت منفی به روش اشتباه مانعی در حل مشکل است ، بنابراین باید در این مورد بسیار مراقب باشید.

شاهرخی گفت: من همیشه تأکید کرده ام که علی رغم مشکلات موجود در کشور ، اما آینده کشور و لرستان درخشان و درخشان است ، ما اجازه نمی دهیم اتفاقات باورنکردنی و مخرب گذشته در استان و اتفاقات خوب رخ دهد. از گذشته واقعا با کیفیت است و ما ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: بنابراین به امید آینده ، مانند تمام استانهای ایران و لرستان ، همه لرها ، خواه در استان باشند و یا خارج از استان ، یک مأموریت عمومی ایرانی اسلامی هستند ، ما بهتر از گذشته خواهیم ساخت و فرهنگ و پیشرفت را ارتقا خواهیم داد . “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا