ورزش و تندرستی

شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا به پیروزی رسید.

به گزارش ترندونی، از ساعت ۲۲ امشب (پنج‌شنبه – ۹ فروردین ۱۴۰۳)، در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان موفق شد در نخستین بازی سری این مرحله، برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که به میزبانی سالن بسکتبال آزادی (سالن مرحوم محمود مشحون) برگزار شد، شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند با درخشش «ویل چری» و مبین شیخی، با نتیجه قاطع ۱۰۲ – ۶۴ الشرطه اس‌سی عراق را شکست دهند.

کوارترهای اول، دوم، سوم و چهارم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۲-۱۵، ۲۷-۱۶، ۲۶-۸ و ۲۷-۲۵ به سود شاگردان هاشمی پایان یافت تا شهرداری گرگان با اختلاف ۳۸ امتیازی در این دیدار به پیروزی دست یابد.

در انتهای این دیدار، «ویل چری» پوینت گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ پاس گل، ۳ توپ ربایی تاثیرگذاری ۲۸ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد.

مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت سری دو برد از سه بازی برگزار می‌شود. هر تیمی که بتواند دو برد را مقابل حریف خود کسب کند، راهی فینال این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا