ورزش و تندرستی

ساخت سریال «لوپتو»؛ در آینده نزدیک/ تولید پوشاک از شخصیت‌های انیمیشن «لوپتو» آغاز شد

تهیه کننده انیمیشن سینمایی «لوپتو» در گفت و گو با آنا:

تهیه کننده کارتون اکران شده «لوپتو» از تولید لباس برای شخصیت های این انیمیشن و ساخت سریالی بر اساس آن در آینده نزدیک خبر داده است.

محمدحسین صادقی تهیه کننده انیمیشن لوپتو در گفتگو با خبرنگار سینمایی و تئاتر خبرگزاری آنا، درباره ساخت عروسک های این فیلم همزمان با اکران صحبت کرد و توجه ها را به تولید جلب کرد. صنعت فرهنگ بومی: یکی از مشکلات مهم در انیمیشن سینمایی، تولید محصولات جانبی است. یعنی وقتی شخصیت های کارتونی در بین مردم رواج پیدا می کنند، فرصت و ظرفیت خوبی به وجود می آید که باید از آن برای معرفی بچه ها با شخصیت های بومی ایرانی به عنوان الگو استفاده کنیم.

وی افزود: در سایه این معرفی و آشنایی با شخصیت های کارتونی، فرصتی برای تولید محصولات اسپین آف است که فرهنگ ایرانی را گسترش می دهد، مانند پوشاک، اسباب بازی و لوازم التحریر.

این تهیه کننده در پاسخ به اینکه عروسک های تولید شده در این انیمیشن چه زمانی به بازار عرضه می شوند و کیفیت آن ها چگونه است، گفت: با بالا رفتن کیفیت انیمیشن ایرانی، کیفیت محصولات فرعی فرهنگی آن نیز افزایش می یابد. البته این اسپین آف های ما فقط عروسک نیستند، بلکه محصولات متنوعی در زمینه لوازم التحریر، پوشاک، پازل و بازی های فکری داریم که همگی در روزهای اکران فیلم به خصوص لوازم التحریر عرضه می شوند. همچنین به تدریج در نمایشگاه «ایران نوشت» سال آینده به صورت گسترده به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: لباس کارتونی لوپتو با تصاویری از شخصیت های فیلم در حال ساخت است و همچنین به فکر آزادسازی عروسک او هستیم.

تهیه کننده انیمیشن لوپتو درباره احتمال ساخت سریالی از این فیلم گفت: ساخت سریالی از این انیمیشن یکی از برنامه های ماست و در حال نگارش فیلمنامه و برنامه ریزی برای شروع تولید هستیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا